Gå til innhold

Røyking er ikke sunt, hvorfor bryr de seg om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mener jeg ikke å ta alle røykere under, over, gre eller hva det heter om denne berømte kammen, men at røyking ikke er sunt er vel noe alle vet i dag.

Masse annet som ikke er sunt også, som å drikke cola hver dag. Jeg røyker ikke, jeg lever hovedsaklig sunt bortsett fra en ting, jeg drikker 1,5 liter cola hver dag og tar meg en tur på Mcdonald's en gang i uka, hver eneste fredag. Også spiser jeg selvsagt godteri og chips hver lørdag. Bortsett fra det så lever jeg sunt og trener hver dag.

Men dette er det visst mange som liker å henge seg opp da. Hvorfor det? Og det rare er at det vanligvis er 99% røykere og eller andre som kanskje ikke lever så sunt selv som liker å klage på den lille biten av mitt liv som er usunt.

Hvorfor er det nesten alltid dem som skal bry seg? Er ikke det litt dobbeltmoralsk at de klager på meg når de er kanskje minst like usunn, om ikke mer usunn enn meg?

Jeg henger meg heller ikke opp i dems livsstil. Har flere av dem på jobb og i egen familie.

Og ja, jeg kjenner røykere som aldri har kommentert det også, bare for å sagt det og.

Anonymous poster hash: d8b84...f0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er utvilsomt dobbeltmoralsk av dem. Men det er nok lite å gjøre ved det her, folk kommer ikke til å være helt rasjonelle og enkelte kommer til å fortsette å påpeke det. Selvsagt er ikke det du gjør kjempesunt, men det vet du godt. Det er sikkert fristende å finne en eller annen måte å stoppe kjeften deres på, men du sparer deg selv en del frustrasjon om du bare lærer deg å lukke ørene og drite i det. For du har helt rett, men det blir en frustrerende affære å prøve å forklare dem hvorfor.

Anonymous poster hash: ae472...5c9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...