AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har se.no, men allikevel har det skjedd flere ganger at jeg har gått glipp av seriepremierer eller at en serie i det hele tatt har gått. Ser lite på tv, men er noen serier jeg følger med på. Vil jo gjerne se dem på tv'en når de går, men det er ikke så lett med masse kanaler som man bare ser en serie på for eksempel Jeg har ikke lyst til å begynne å kjøpe Se og hør, så finnes det noe annet jeg kan ha eller gjøre for å enkelt og greit følge med når serier begynner? Anonymous poster hash: 7f56f...e2d 1
Gjest _LilleMy Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 TV-guide? http://www.vg.no/tv-guide/
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Jeg maser jevnlig på Candal digital om de vennligst kan begynne å merke sesongstart eller premiere i EPGen. Håper det skjer noe snart. Anonymous poster hash: 2d9d7...0be 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Jeg bruker allerede en tvguide, men det hjelper lite hvis jeg ikke sjekker ofte og ikke alltid jeg vet når ting skal begynne. Tnt for eksempel er en kanal jeg aldri ser på, men Falling skies går der og det er jo umulig å vite når en serie har premiere. Noen kanaler er treige med å få nye sesomger. Skulle bare ønske det var et sted der alle premierer var merket av, men det er stort sett bare norske programmer det skjer med. Også store serier som blir reklamert for i det vide og det brede. Anonymous poster hash: 7f56f...e2d 1
SoftKitty Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 http://www.pogdesign.co.uk/cat/11-2014 viser når serier har premiere i USA iallfall.. på en del serier følger jo norske kanaler ganske rett etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå