AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Del Skrevet 7. september 2014 Skal ha to selskap i oktober og har lyst å servere muffins, skal også servere andre ting. Kan jeg bake de om et par uker og fryse ned? Blir de like gode da? Men pynte de samme dag som jeg serverer. Skal lage de i muffinsformer av papir, de tåler greit å fryses eller blir de stygge? Anonymous poster hash: 886bd...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 7. september 2014 #2 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har fyrst muffins utallige ganger og de blir veldig gode. Har kun hatt de i papirformer, men de har ofte falt ut av dem, men de blir ikke stygge. Halvfryse muffins er faktisk enda bedre enn ferske, syntes nå jeg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Del Skrevet 7. september 2014 Halvfryst? Anonymous poster hash: 886bd...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Del Skrevet 7. september 2014 Frys dem uten pynt. Pynten tar du på når du tar dem opp og de er nesten tinte. Har du oppskrift?Anonymous poster hash: d6b79...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. september 2014 #5 Del Skrevet 7. september 2014 Det går helt fint å fryse muffins ja. Men vent med å ha på melis eller sjokoladeglassur til den dagen de skal serveres. Melis i fryser'n blir noe skikkelig kliss, og sjokoladeglassur setter heller ikke pris på opphold i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 7. september 2014 #6 Del Skrevet 7. september 2014 Halvfryst? Anonymous poster hash: 886bd...616 Ja, når de ikke er så fryst at de er helt steinharde, men heller ikke opptint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Del Skrevet 7. september 2014 Frys dem uten pynt. Pynten tar du på når du tar dem opp og de er nesten tinte. Har du oppskrift?Anonymous poster hash: d6b79...6cf Det skrev jeg i hovedinnlegget, skal pynte etterpå Har ikke oppskrift nei, er bare å google, er det jeg pleier å gjøre Det går helt fint å fryse muffins ja. Men vent med å ha på melis eller sjokoladeglassur til den dagen de skal serveres. Melis i fryser'n blir noe skikkelig kliss, og sjokoladeglassur setter heller ikke pris på opphold i fryseren. Det skrev jeg i hovedinnlegget, skal pynte etterpå Ja, når de ikke er så fryst at de er helt steinharde, men heller ikke opptint Åja sånn Anonymous poster hash: 886bd...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 8. september 2014 #8 Del Skrevet 8. september 2014 Synes de er best nystekte og varme, men de er like godt som kalde etter å ha vært fryst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 8. september 2014 #9 Del Skrevet 8. september 2014 Det går veldig fint å fryse muffins, jeg synes de blir saftigere da. Husk å lage trippel porson når du først er i gang, så kan du ta deilige muffins opp av fryseren hvis du vil kose deg i høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 8. september 2014 #10 Del Skrevet 8. september 2014 Å fryse muffins er ikke noe problem, men ikke bli kreativ med oppvarmingen og tiningen. Noen setter dem inn i ovnen, og setter så på ovnen og gir dem en dobbel, ujevn runde med steking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #11 Del Skrevet 8. september 2014 Det går veldig fint å fryse muffins, jeg synes de blir saftigere da. Husk å lage trippel porson når du først er i gang, så kan du ta deilige muffins opp av fryseren hvis du vil kose deg i høst Det er faktisk planen Å fryse muffins er ikke noe problem, men ikke bli kreativ med oppvarmingen og tiningen. Noen setter dem inn i ovnen, og setter så på ovnen og gir dem en dobbel, ujevn runde med steking. Gidder ikke steke de rett før servering, har nok å gjøre da så folk får spise de romtemperert eller låne mikroen Anonymous poster hash: 886bd...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 8. september 2014 #12 Del Skrevet 8. september 2014 Gidder ikke steke de rett før servering, har nok å gjøre da så folk får spise de romtemperert eller låne mikroen Anonymous poster hash: 886bd...616 Hehe, det er bra. Ikke gjør det, det var poenget. Bare la de tine du. Og håper det smaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #13 Del Skrevet 10. september 2014 Hehe, det er bra. Ikke gjør det, det var poenget. Bare la de tine du. Og håper det smaker! Takk, håper de blir gode for er ikke så veldig flink til å bake Anonymous poster hash: 886bd...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå