AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har blokkert eksen fra alle nettsider, men er livredd for hva han kan finne på utover å "bare" trakassere meg. Et besøksforbud er nok litt overkill, men hvilke muligheter har jeg til å reagere om han skulle kontakte arbeidsgiver, spre private bilder av den intime sorten, sette ut rykter osv.? Jeg håper selvsagt han ikke gjøre det, men han har lagt ned uforholdsmessig mye tid og energi på å cyberstalke meg, og det var litt uventet. Hva om dette eskalerer - jeg er jo ikke interessert i å rydde opp i en masse dritt som han startet i ren frustrasjon... Noen her som har blitt kvitt plagsomme personer - og hvordan?? Anonymous poster hash: 71153...074
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Politiet er riktig adresse for dette. Er du den samme som tidligere har laget flere tråder på at du er redd exen?Anonymous poster hash: ce252...e9f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Ikke la andre ta intime bilder av deg så unngår du problemer med DET. Resten driter du rett og slett i.Anonymous poster hash: 26edb...b6e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Politiet er riktig adresse for dette. Er du den samme som tidligere har laget flere tråder på at du er redd exen?Anonymous poster hash: ce252...e9f Jeg er ikke direkte redd ham, mer bekymret for hva han kan finne på. Ikke la andre ta intime bilder av deg så unngår du problemer med DET. Resten driter du rett og slett i.Anonymous poster hash: 26edb...b6e Uff, ja - det lover jeg ikke kommer til å skje igjen. Latterlig hvor tillitsfull man kan bli når man er forelsket. Anonymous poster hash: 71153...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå