Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg velger å dele min legning og fantasier her inne. Jeg fantaserer ofte om å ha samleie med mennsker over åtti år. jeg tenner nemlig seksuelt på eldre mennesker. Jeg ville aldri utført handlingene mine, men jeg kåt av å se på eldre mennesker. Jeg er jente da. Er jeg syk i hodet?

Anonymous poster hash: cc794...950
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da få lov å ha dine fantastier så mye du vil for oss.

Jeg kan ikke forstå den trangen, men jeg kan akseptere at du liker det.

Anonymous poster hash: 1922a...289
  • Liker 9
Skrevet

Fysj

Men jeg kunne aldri i livet ha tenkt å utføre handlingen. Jeg bare liker eldre mennesker.

Skrevet

Jeg er ikke utdannet innen det feltet så jeg kan ikke fortelle deg om du er syk i hodet eller ei.

Gerontofili er vel dessverre ikke helt uvanlig.

Skrevet

Du er ikke syk i hodet. Kult å se at det er mennesker som tenner på noe annet en ung og stram hud. Jeg tenner på kvinner som er gravide(av alle verdens ting) og amming...er jeg syk?

• Liker 5
Gjest Seajewel
Skrevet

Du er ikke syk i hodet. Kult å se at det er mennesker som tenner på noe annet en ung og stram hud. Jeg tenner på kvinner som er gravide(av alle verdens ting) og amming...er jeg syk?

Det er naturlig. Det er ikke naturlig å tenne på eldre....

Skrevet

Du er selvfølgelig ikke syk i hodet. Selv ikke om du hadde gjort det til handling. Men de fleste vil nok se på dette som ekkelt.

Anonymous poster hash: cbd72...6d4
  • Liker 1
Skrevet

men jeg velger å dele min legning og fantasier her inne. Jeg fantaserer ofte om å ha samleie med mennsker over åtti år. jeg tenner nemlig seksuelt på eldre mennesker. Jeg ville aldri utført handlingene mine, men jeg kåt av å se på eldre mennesker. Jeg er jente da. Er jeg syk i hodet? Anonymous poster hash: cc794...950