Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg velger å dele min legning og fantasier her inne. Jeg fantaserer ofte om å ha samleie med mennsker over åtti år. jeg tenner nemlig seksuelt på eldre mennesker. Jeg ville aldri utført handlingene mine, men jeg kåt av å se på eldre mennesker. Jeg er jente da. Er jeg syk i hodet?

Anonymous poster hash: cc794...950
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da få lov å ha dine fantastier så mye du vil for oss.

Jeg kan ikke forstå den trangen, men jeg kan akseptere at du liker det.

Anonymous poster hash: 1922a...289
  • Liker 9
Skrevet

Fysj

Men jeg kunne aldri i livet ha tenkt å utføre handlingen. Jeg bare liker eldre mennesker.

Skrevet

Jeg er ikke utdannet innen det feltet så jeg kan ikke fortelle deg om du er syk i hodet eller ei.

Gerontofili er vel dessverre ikke helt uvanlig.

Skrevet

Du er ikke syk i hodet. Kult å se at det er mennesker som tenner på noe annet en ung og stram hud. Jeg tenner på kvinner som er gravide(av alle verdens ting) og amming...er jeg syk?

• Liker 5
Gjest Seajewel
Skrevet

Du er ikke syk i hodet. Kult å se at det er mennesker som tenner på noe annet en ung og stram hud. Jeg tenner på kvinner som er gravide(av alle verdens ting) og amming...er jeg syk?

Det er naturlig. Det er ikke naturlig å tenne på eldre....

Skrevet

Du er selvfølgelig ikke syk i hodet. Selv ikke om du hadde gjort det til handling. Men de fleste vil nok se på dette som ekkelt.

Anonymous poster hash: cbd72...6d4
  • Liker 1
Skrevet

men jeg velger å dele min legning og fantasier her inne. Jeg fantaserer ofte om å ha samleie med mennsker over åtti år. jeg tenner nemlig seksuelt på eldre mennesker. Jeg ville aldri utført handlingene mine, men jeg kåt av å se på eldre mennesker. Jeg er jente da. Er jeg syk i hodet? Anonymous poster hash: cc794...950

Mennesker over 80 år er jo i aller høyeste grad voksne :) Og så lenge du ikke begynner å utnytte gamle, demente menn seksuelt (eller på andre måter), så er dette heeeeelt innafor :)

Anonymous poster hash: be223...277

• Liker 4
Skrevet

Du bør slå opp ordet "naturlig" i ordboka. Det som er naturlig for deg er ikke automatisk naturlig for andre.

• Liker 8
Skrevet

Hva er det du tenner på ved dem? Utseende? Livserfaringen? Det at de trenger din hjelp? Det at de kanskje drømmer om ei ung, fin jente som deg? Det at det er "forbudt"? Stemmen..? Ble nysgjerrig nå :)

Anonymous poster hash: e2c55...239
Skrevet

Hvorfor dele ALT? Noenting er det lov å holde for seg selv.

Anonymous poster hash: 0805c...245

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Hvordan har du kommet frem til denne "logiske" slutningen?

• Liker 6
Skrevet

Nei du er ikke syk i hodet. Det er vanligere enn man skulle tro. Noen tenner på føtter og noen tenner på å late som man er en hund. Det finnes mange rare ting å tenne på. Jeg ser heller ingen grunn til å ikke utforske det som tenner deg. Så lenge du velger en person som er klar i hodet og dermed kan samtykke, så tror jeg nok du kan gjøre en gammel mann/dame veldig glad.

• Liker 4
Skrevet

Hva er det du tenner på ved dem? Utseende? Livserfaringen? Det at de trenger din hjelp? Det at de kanskje drømmer om ei ung, fin jente som deg? Det at det er "forbudt"? Stemmen..? Ble nysgjerrig nå :)

Hvordan vet du at hun er fin?

Anonymous poster hash: db7eb...b1a

Skrevet

Det er at jeg liker dem, fordi at dem er hyggelige mennesker og alltid er pratsomme.

Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg er tjuefem år.

Skrevet

Man kan egentlig tenne på alt, untatt de som tenner på barn. Dem er farlige og burde sperrest inne.

Gjest daisydaisy
Skrevet

Jeg er tjuefem år.

Okei. Ser egentlig ikke noe galt i det jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...