AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Håper noen har litt mer kunnskaper enn meg med snapchat:) Min kjæreste faktisk, tror jeg har slettet meg fra snapchat. Vi har sendt flere snapper til hverandre i dag. Han har et brukernavn, men jeg har lagret han på snap på hans virkelige navn. Skulle sende han en snap nå, men da var han borte fra min venneliste. Gikk inn på kontaktene mine der jeg kan se hvem av mine kontakter som har snap, men som jeg ikke er venner med. Der finner jeg han, med det samme brukernavnet han hadde før. Også i min liste over siste sendte snap, ligger han, men også da kun med brukernavnet sitt. Han sier at han har slettet hele snapchat kontoen sin, men føler noe skurrer her...har han slettet kun meg eller kontoen sin??Anonymous poster hash: 2e8d6...cc6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 det har skjedd med meg og at kontakter blir borte. om han har slettet hele kontoen sin finner du ut av ved å låne tlf og gå inn på snap. der er man jo pålogga hele tiden Anonymous poster hash: c19ac...355
FruRaeder Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Hvorfor skulle han slette deg fra Snapchat?
Gjest _LilleMy Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 (endret) Legg han til igjen og se Om du får lagt han til, har han ikke slettet. Om det kommer opp at brukeren ikke finnes, er den borte. Endret 7. september 2014 av _LilleMy
Nescafee Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 TS: han sier han har slettet hele kontoen, men jeg finner han når jeg søker etter brukernavnet hans på snap. Han ligger også inne på kontakter jeg kan legge til. Kan tenke meg han har slettet meg da jeg tok opp at 2 jenter var på topp 3 lista hans. Han sa han hadde slettet hele kontoen, men da burde han vel ikke være søkbar heller? Vi bor i hver vårs by, så det er ikke så lett og få tilgang på mob hans...
Nescafee Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Legg han til igjen og se Om du får lagt han til, har han ikke slettet. Om det kommer opp at brukeren ikke finnes, er den borte. TS: da gjorde jeg det og som du sa, kontoen var slettet.. Takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå