AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg er en seksten års gammel jente som har en småbarnsfamilie som bor rett at med meg. Jeg har flere ganger vært på besøk hos dem. Så hadde han lille gutten der en lyd cd med barnas viser på. Den hadde jeg veldig lyst på, så jeg tenkte meg ikke skikkeligt om, også stjal den Cd platen. Jeg har lenge hørt på den og dem vet ikke at jeg har tatt den. Jeg tok den fordi at det var veldig vannskeligt å få kjøpt den på butikken. Jeg gruer meg til å si at jeg tok den, er det best at jeg lar det være? Anonymous poster hash: dd358...671
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg er en seksten års gammel jente som har en småbarnsfamilie som bor rett at med meg. Jeg har flere ganger vært på besøk hos dem. Så hadde han lille gutten der en lyd cd med barnas viser på. Den hadde jeg veldig lyst på, så jeg tenkte meg ikke skikkeligt om, også stjal den Cd platen. Jeg har lenge hørt på den og dem vet ikke at jeg har tatt den. Jeg tok den fordi at det var veldig vannskeligt å få kjøpt den på butikken. Jeg gruer meg til å si at jeg tok den, er det best at jeg lar det være? Anonymous poster hash: dd358...671 Kan du ikke legge den tilbake neste gang du er på besøk? Anonymous poster hash: 5a796...bfb 3
-Jiinxs- Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Jeg ville nå ha levert den tilbake og sagt unnskyld.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Kan du ikke legge den tilbake neste gang du er på besøk? Anonymous poster hash: 5a796...bfb Jeg kan jo gjøre det, men jeg ønsker helst ikke å si at jeg tok den. Anonymous poster hash: dd358...671
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Hvis du legger den tilbake så trenger du ikke si du tok den. Moren til barna har sikkert så masse å gjøre og kanskje litt rot også så hun merker nok ikke at den har vært borte. Det er normalt å stjele foresten men tenk så flaut hvis de hadde oppdaget deg. Siden de er naboer kan du ikke unngå dem.Anonymous poster hash: 93d6f...c66 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Hvis du legger den tilbake så trenger du ikke si du tok den. Moren til barna har sikkert så masse å gjøre og kanskje litt rot også så hun merker nok ikke at den har vært borte. Det er normalt å stjele foresten men tenk så flaut hvis de hadde oppdaget deg. Siden de er naboer kan du ikke unngå dem.Anonymous poster hash: 93d6f...c66 Er det normalt å stjele? Til Ts: Lær deg en lekse av dette her. Se så pinlig situasjon du er i nå. Det er bra du har dårlig samvittighet, så jeg håper du har lært noe av dette. Bare legg det fra deg hos naboene når ingen ser. Du har lært din lekse, de får cden tiøbake. Vinn-vinn Anonymous poster hash: 06e84...c29 3
Gjest C'est la vie:) Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Levere den tilbake. Du får selv velge om du vil si fra eller ikke når du gjør det. Men da har du lært av dette og vil nok ikke gjøre det igjen?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Du er 16 år og stjal en barne-cd?Anonymous poster hash: 92cdf...00b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Dra på besøk og legg den tilbake uten at de merker det. Anonymous poster hash: 04c11...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå