Gå til innhold

Hvordan finne busspriser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar aldri bussen, siden det ikke går buss her, men skal begynne å ta bussen fra et annet tettsted. Aner ikke hvem som ordner med busser osv, ruter? Hvordan finner jeg ut hvor mye det koster?

Anonymous poster hash: 35c44...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet du hvilket buss-selskap som kjører da? Eller hva det heter der du drar fra og dit du skal?

Google en av de to så kommer det garantert opp noe, er du heldig så har de priser på hjemmesiden til buss-selskapet :)

Edit: Leste litt fort, ser du ikke vet hvem som kjører. Da ville jeg søkt på hvor du drar fra og hvor du skal :)

Endret av irrlys
Skrevet

Nei, vet ikke busselskapet, ruter kanskje.. De er lysegrønne i allefall. Sikkert ruter. Prøvde å se på den siden, og dit jeg ska fantes tydeligvis ikke :s selvom jeg har sett det er busstopp der. De går etter soner? Jeg anee ikke hvor mange soner jeg skal oppgi :P (søknad om reisepenger)

Gjest _LilleMy
Skrevet

Om det er ruter kan du vel laste ned billettappen og bestille billett uten å gjennomføre det? Da får du vel opp prisen. Har ikke prøvd ruter sin app, men fungerer fint å gjøre det slik med andre busselskaper.

Skrevet

Er det Oslo/Akershus er det ruter ja. Da er det ganske lett å finne priser på ruter.no. Hvor skal du dra til og fra?

Anonymous poster hash: bf16b...163
Skrevet

Jeg har søkt opp stoppested på ruter, finnes ikke... Ifølge dem. Må oppgi pris til NAV

Skrevet

Så google stoppestedene, da. Evt kan du søke etter kollektivreise etter adresser inne på Ruters sider. Det betinger jo at det er Ruter som er tilbyder.

Anonymous poster hash: 6aae1...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...