Gjest Ethereal Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Hmm, jeg har kjøpt en topp det ikke går an å ha BH under, og nå ser jeg at den er i meste laget gjennomsiktig...Brystvortene synes ganske kraftig gjennom stoffet:oops: Finnes det noe som helst som jeg kan bruke for å gjøre den litt mer anstendig (det er en ettersittende asymmetrisk topp). Hva? Hvor? pris?
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Det går ann og kjøpe tape og tape over brystvorten
Gjest Étoile Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Tape eller foundation på brystvortene? Ellers så finnes det bh'er i spesialforretninger med hudfarget cup og gjennomsiktige stropper overalt ellers som kan endres på, gjøres stroppeløs bla. men de er dyre... 8-900 tror jeg.
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #4 Skrevet 7. juli 2004 Det fins sånne lapper du kan klistre over brystvortene - mulig å spørre på undertøysforretninger... eller noe sånt? Ellers kan du vel bruke tape (sånn plastertape)?
Gjest Ethereal Skrevet 7. juli 2004 #5 Skrevet 7. juli 2004 Hvor får man tak i slik tape? Det går ikke an med BH under, det vil ikke bli noe fint pga stoffet i toppen. Den er så lekker...Rosa med sølv på. Trodde ikke jeg skulle like den, for jeg holder meg for det meste til svart.
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Hvor får man tak i slik tape? . Apotektet, men det gjør litt vondt å ta av igjen, men man må jo lide for skjønnheten
Gjest Xavia Skrevet 7. juli 2004 #7 Skrevet 7. juli 2004 Vil ikke sånn tape også synes gjennom stoffet da? Ser for meg litt smågrøllete tape...ikke pent. Jeg hadde satset på en tynn. nesten gjennomsiktig hudfarget bh. Tror Triumph har det. Jeg kjøpte i hvert fall akkurat en i lyse rosa, den går veldig fint under ting som er "gjennomsiktige".
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Fant bare dette da jeg søkte på nipple tape... så det fins, men jeg vet ikke hvor Bruk litt talkum på brystvorta før du taper så løsner det lettere og det blir ikke tett og svett under tapen...
Gjest Ethereal Skrevet 7. juli 2004 #10 Skrevet 7. juli 2004 Jeg hadde satset på en tynn. nesten gjennomsiktig hudfarget bh. Tror Triumph har det. Jeg kjøpte i hvert fall akkurat en i lyse rosa' date=' den går veldig fint under ting som er "gjennomsiktige".[/quote'] jeg har også piercing i brystvortene tror jeg må teste ut ulike ting fram mot helga.
Gjest Xavia Skrevet 7. juli 2004 #11 Skrevet 7. juli 2004 [jeg har også piercing i brystvortene Hmmm... ja da skal det vel noe til å få skjult det... Men piercingen vil vel bli litt skjult i en tynn bh? Og har man piercing så vil man vel kanskje at den skal være synlig? I hvert fall litt? eller???
Gjest Ethereal Skrevet 7. juli 2004 #12 Skrevet 7. juli 2004 Hehe...De kan tas ut etter behov. Tror jeg skal stikke innom HM og LIndex og se hva jeg finner av smarte ting.
Arkana Skrevet 7. juli 2004 #13 Skrevet 7. juli 2004 Jeg var på Lindex i forrige uke og der solgte de en slags plaster til å ha over brystvortene. De var formet som en blomst. Litt teit synes jeg da, men greit nok.
Tusenfryd Skrevet 7. juli 2004 #14 Skrevet 7. juli 2004 *sukk* jeg vil også ha pupper hvor brystvorten er det eneste problemet, ikke at de slenger og henger...
Gjest Ethereal Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 Nå har jeg akkurat vært på sykkeltur, og er svett og seig, men når jeg har fått dusjet, skal jeg teste ut ulike BHer og se om det kan gå an. Jeg har bl.a en lysegul og en brun/hudfarget, så det kan hende det ser OK ut. Hvis ikke blir det "blomst" fra Lindex. :-? Toppen er forresten gammelrosa med sølvpaljetter til stropp og rundt halsåpningen (Benetton).
Felicia Skrevet 7. juli 2004 #16 Skrevet 7. juli 2004 Man får kjøpt "plaster" speiallaget for å skjule brystvorter på undertøysbutikker. Jeg har ihvertfall sett det flere steder.
Gjest Ethereal Skrevet 7. juli 2004 #17 Skrevet 7. juli 2004 Jepp, tror jeg skal kjøpe slikt. Koster sikkert ikke så mye, og hvis det ikke funker, får jeg heller krype til korset og ta BH under (har ikke lyst).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå