Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at noen har råd til meg her. Jeg har ganske langt hår (ned til navlen på det lengste), men til gjengjeld har jeg typisk tynt, nordisk hår, som brekker lett og røyter av masse. Over hele hodet har jeg masse hår som er i forskjellige lengder, fordi håret mitt hele tiden røyter av, og så kommer det ut nye. Dette ser utrolig dumt ut, for jeg har litt fall i håret, slik at det lange håret ligger rett ned, mens de korte hårene står rett opp eller til siden og gjør at håret mitt ser slitt og jævlig ut. Hårspray, serum eller skum funker ikke. Finnes det noen produkter som kan få disse til å ligge ned? En skikkelig omgang med GHD-retetang og spray får det til å se glatt ut, men det sliter jo bare enda mer på håret. Hva gjør jeg?

Mitt hår:

bdvexv.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å klippe det?

Anonymous poster hash: 38ab5...057

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du har slitte tupper og babyhår. Om du har etasjer kan det være slitte ender i de kortere lengdene som stikker ut. Ikke rett håret, da gjør du vondt verre. Bruk en silikonbasert mist eller noe voksaktig som tynger håret litt og glatter det ned.

Stuss det og prøv å spar ut håret litt slik at etasjene vokser ut om du har det. Kurer du håret jevlig for å motvirke tørrhet? Om håret er tørt, som det ofte blir vinter og høst, kan det bli statisk og stikke ut mer.

Skrevet

Jeg har samme problem, det er grunnen til at jeg aldri får lenger hår enn skuldrene. Lenger enn det tåler det bare ikke.

Skrevet

Bruk en olje. Bare heeelt lett og tynt lag.

Anonymous poster hash: ac7d8...edb

Skrevet (endret)

Takk for svar folk! Jeg har ikke vært hos frisøren på lenge, fordi jeg har superfrisørskrekk, og ønsker å ha så langt hår som mulig (de klipper alltid av syykt mye). Skal manne meg opp og bestille time neste uke. Håper at det blir verdt det!

Endret av Ungoliant
Skrevet

Håper at noen har råd til meg her. Jeg har ganske langt hår (ned til navlen på det lengste), men til gjengjeld har jeg typisk tynt, nordisk hår, som brekker lett og røyter av masse. Over hele hodet har jeg masse hår som er i forskjellige lengder, fordi håret mitt hele tiden røyter av, og så kommer det ut nye. Dette ser utrolig dumt ut, for jeg har litt fall i håret, slik at det lange håret ligger rett ned, mens de korte hårene står rett opp eller til siden og gjør at håret mitt ser slitt og jævlig ut. Hårspray, serum eller skum funker ikke. Finnes det noen produkter som kan få disse til å ligge ned? En skikkelig omgang med GHD-retetang og spray får det til å se glatt ut, men det sliter jo bare enda mer på håret. Hva gjør jeg?

Mitt hår:

bdvexv.jpg

Flytt på skillen din. Jeg tipper på at du har gått med den samme skillen over lengre tid, og derfor blir disse hårene som er "ytterst" i håret slitt. Prøv å flytt på skillen din, om det så er 10cm eller 5cm så vil det hjelpe :) For hårene som ligger under er ikke like slitt. Jeg har hår ned til hoftene og pleier å skifte på skillen ganske ofte så håret som ligger ytterst ikke skal bli så slitt. Men nå er mitt hår ganske fyldig og sunt da, men tror det vil hjelpe for deg å flytte skillen!

Skrevet

Slutt å bruke rettetangen og hårføner. Klipp tuppene

Skrevet

Flytt på skillet og bruk hårolje. Mange med langt hår har sånt, det er natulig slitasje.Vær forberedt på at frisøren sikkert vil klippe deg kort. Dersom du ikke vil det, hør heller med henne om produkter.

Anonymous poster hash: e7003...cb3
Skrevet

Jeg har noe lignende og fikk beskjed av frisøren at det er nye hår. Nye hår har aldri kommet på den måten før, men. Det hjalp litt å stripe håret, men ellers hjelper f.eks. olje ingenting.

Anonymous poster hash: 4f802...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...