Gå til innhold

*sukk* giftesyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg "giftesyk"nå - har akkurat vært og sett på at ei venninne inngikk partnerskap med dama si. Første gang jeg overvar borgeligvielse, og det var kjempe koselig *snufs*

Plutselig virker 18. september SÅÅÅÅÅÅÅ langt unna. :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Om et par måneder får du panikk fordi det er så kort tid igjen og så myue du ikke har gjort. Bare nyt at forberedlesne ikke er stresende nå, du :wink:

Skrevet

Har det på akkurat samme måte, Nessi. Jeg synes hele tiden at det har nærmet seg september, men når jeg ringte menighetkontoret tidligere i dag for å få vite hvilken prest som skal vie oss - nei, så langt hadde de ikke kommet. Plutselig ble det veldig lenge til - selv om jeg har ei uke mindre enn deg. :-?

Gjest Lompa
Skrevet

Ikke så lenge til da, jenter!

Trøste :klem:

Jeg og prinsen skal gifte oss 4 september klokka tre. Det er 59 dager og halvannen time. (Fullt timeantall orker jeg ikke tenke på engang, DA blir det lenge da!Dager er greiere...)

Da har dere bare noen-og-seksti dager....

Skrevet

Joda, egentlig glad jeg har de ukene jeg har igjen, for det står fortsatt en del igjen på "to do" listen, men akkurat i dag ..... stå der sammen med kjæresten min og vite at neste gang er det vår tur *sukk*

Skrevet

Jeg er ikke forlovet engang!

Planen er å forlove oss i Australia i 2006, og gifte oss i 2007 eller noe. Det er lenge til! :grine:

Skrevet

Hva gjør jeg her inne nå, liksom? :oops:

Skrevet
Jeg er ikke forlovet engang!

Planen er å forlove oss i Australia i 2006

:klø:

Jeg har panikk fordi det er altfor nærme.

Bare 1 mnd igjen i dag, og MASSE igjen å ordne. Iiiiiik!!

Skrevet

Jeg skulle ønske det var meg. *sukk*

Skrevet

Jeg fant også plutselig ut at det bare er 4 uker igjen snart...og det var nettopp 7. Syns nettopp det var mai jeg, men det er jo over 5 uker siden. Ikke fortvil over tiden, det går så fort så! Ihvertfall til september...2007 er det derimot lenger til ja... :ler:

Skrevet

:klø:

Jeg har panikk fordi det er altfor nærme.

Bare 1 mnd igjen i dag, og MASSE igjen å ordne. Iiiiiik!!

Hæ!?!?? Sa du 1 mnd???

*IIIK*

*løper rundt som en tulling*

Skrevet

:ler:

Nyt tiden dere har nå. Tiden går så fort og....bang...så er dagen med stor D gått.........

Skrevet
Hva gjør jeg her inne nå' date=' liksom? :oops:[/quote']

:ler::ler: du er no søt da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...