nessi Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Nå er jeg "giftesyk"nå - har akkurat vært og sett på at ei venninne inngikk partnerskap med dama si. Første gang jeg overvar borgeligvielse, og det var kjempe koselig *snufs* Plutselig virker 18. september SÅÅÅÅÅÅÅ langt unna.
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Om et par måneder får du panikk fordi det er så kort tid igjen og så myue du ikke har gjort. Bare nyt at forberedlesne ikke er stresende nå, du
Tusenogtredve Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Har det på akkurat samme måte, Nessi. Jeg synes hele tiden at det har nærmet seg september, men når jeg ringte menighetkontoret tidligere i dag for å få vite hvilken prest som skal vie oss - nei, så langt hadde de ikke kommet. Plutselig ble det veldig lenge til - selv om jeg har ei uke mindre enn deg. :-?
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #4 Skrevet 7. juli 2004 Ikke så lenge til da, jenter! Trøste Jeg og prinsen skal gifte oss 4 september klokka tre. Det er 59 dager og halvannen time. (Fullt timeantall orker jeg ikke tenke på engang, DA blir det lenge da!Dager er greiere...) Da har dere bare noen-og-seksti dager....
nessi Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2004 Joda, egentlig glad jeg har de ukene jeg har igjen, for det står fortsatt en del igjen på "to do" listen, men akkurat i dag ..... stå der sammen med kjæresten min og vite at neste gang er det vår tur *sukk*
Spirito Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Jeg er ikke forlovet engang! Planen er å forlove oss i Australia i 2006, og gifte oss i 2007 eller noe. Det er lenge til!
minniepus Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Jeg er ikke forlovet engang! Planen er å forlove oss i Australia i 2006 :klø: Jeg har panikk fordi det er altfor nærme. Bare 1 mnd igjen i dag, og MASSE igjen å ordne. Iiiiiik!!
Piarina Skrevet 7. juli 2004 #10 Skrevet 7. juli 2004 Jeg fant også plutselig ut at det bare er 4 uker igjen snart...og det var nettopp 7. Syns nettopp det var mai jeg, men det er jo over 5 uker siden. Ikke fortvil over tiden, det går så fort så! Ihvertfall til september...2007 er det derimot lenger til ja...
~*Unni*~ Skrevet 7. juli 2004 #11 Skrevet 7. juli 2004 :klø: Jeg har panikk fordi det er altfor nærme. Bare 1 mnd igjen i dag, og MASSE igjen å ordne. Iiiiiik!! Hæ!?!?? Sa du 1 mnd??? *IIIK* *løper rundt som en tulling*
Gjest MrsL Skrevet 7. juli 2004 #12 Skrevet 7. juli 2004 Nyt tiden dere har nå. Tiden går så fort og....bang...så er dagen med stor D gått.........
Scorpina Skrevet 8. juli 2004 #13 Skrevet 8. juli 2004 Hva gjør jeg her inne nå' date=' liksom? :oops:[/quote'] du er no søt da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå