AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Da jeg har flyttet for meg selv har jeg ikke lenger bil. Solgte den da jeg kjøpte leilighet i sentrum fordi jeg ikke hadde bruk for den. Kjæresten min har ikke lappen, men bor 10 min unna meg med buss, som går hvert kvarter fra han. Likevel gidder han ikke komme på besøk til meg med mindre noen kan kjøre han. Jeg er sint. Er det dårlig av meg? Anonymous poster hash: dfe61...9f0
Gjest paramount Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Kjæresten din er en dust med en sånn holdning!! Hadde vært minst like sinna som deg...
Crobern Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Nei, du er ikke urimelig. Men han høres lat ut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Og det er aldri noen som gidder å kjøre han selvfølgelig. Og da ender det opp med at han ikke kan være med meg. Med mindre jeg tar bussen til han da. Men så er vi jo alltid hos han, kan jo være ok å være litt hjemme hos meg avogtil også.... TsAnonymous poster hash: dfe61...9f0
Crobern Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Sett hardt mot hardt. Men vær forberedt på at det da kan ta slutt.
KajsaSueReturns Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Ja, du er urimelig. Du kan jo besøke han i stedet. Er det besøktsplikt bare fordi man er kjærester?
KajsaSueReturns Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Sett hardt mot hardt. Men vær forberedt på at det da kan ta slutt.
Crobern Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Utdype kanskje, eller har du fått noe på øyet 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Besøksplikt? Er det ikke naturlig å se hverandre om man er kjærester og ikke har et avstandsforhold? Må jeg ta bussen hver gang vi skal møtes bare fordi han ikke gidder? Anonymous poster hash: dfe61...9f0
Crobern Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 (endret) Ja, du er urimelig. Du kan jo besøke han i stedet. Er det besøktsplikt bare fordi man er kjærester? Etter hva jeg forsto, så besøker hun han. Hvorfor skal det være enveiskjøring her? Om hun selv. Ille det så hadde det vært greit. Men hun vil at han skal komme til henne også. Noe han ikke gidder om ikke noen kjører han. Derfor sier jeg at hun kan sette hardt mot hardt: jeg vil at du skal komme hit, om bussen er din eneste unnskyldning så godtar jeg ikke det. Det er ikke kun jeg som skal vise interesse her. Endret 7. september 2014 av Crobern
KajsaSueReturns Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Utdype kanskje, eller har du fått noe på øyet Hvis du begynner å presse den andre parten til å se deg så har du allerede ødelagt forholdet ditt. Det ville vært naturlig å blitt såret, usikker og følt at forholdet kanskje var i ferd med å ryke, men når du ser på hans manglende vilje til å se deg som at an trenger et spark bak, så er du mest sannsynlig en drittkjerring med holdninger som at hans behov ikke spiller noen rolle, som han for lengst har sluttet å bry seg om.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Dersom han ikke bryr seg nok om deg til at han vil ta buss til deg er han ikke verdt deg. Si du ikke kommer til ham før han kommer til deg. Hvis han aldri kommer er det like greit. (Husk å fortelle at det går buss så ofte, det kan være han ikke vet det) Anonymous poster hash: 0f452...d80
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Er vel mer han som er litt dust som mener at mine behov ikke spiller noen rolle når han ikke gidder å ta bussen en gang i mnd eller sjeldnere når jeg tar bussen til han flere ganger i uken. Jeg er ikke noen drittkjærring i det hele tatt. Anonymous poster hash: dfe61...9f0
Crobern Skrevet 7. september 2014 #14 Skrevet 7. september 2014 (endret) Hvis du begynner å presse den andre parten til å se deg så har du allerede ødelagt forholdet ditt. Det ville vært naturlig å blitt såret, usikker og følt at forholdet kanskje var i ferd med å ryke, men når du ser på hans manglende vilje til å se deg som at an trenger et spark bak, så er du mest sannsynlig en drittkjerring med holdninger som at hans behov ikke spiller noen rolle, som han for lengst har sluttet å bry seg om. Men poenget var ikke å tvinge noen til å se seg. Poenget var at det kun var hun som gjorde noe for å sees. Hvis jeg forstå deg rett, TS, så sees dere da du reiser dit, fordi han ikke gidder å ta bussen. Han vil se deg, men du må komme til han. Eller har jeg misforstått deg? Om det er som KajsaSueReturns sier at du må presse den andre til å ville se deg, så er jeg enig i det hun sier angående at forholdet er ødelagt. Endret 7. september 2014 av Crobern
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #15 Skrevet 7. september 2014 Han vil se meg. Jeg er hos han flere ganger i uken. Men han gidder ikke ta bussen. Anonymous poster hash: dfe61...9f0
Crobern Skrevet 7. september 2014 #16 Skrevet 7. september 2014 Han vil se meg. Jeg er hos han flere ganger i uken. Men han gidder ikke ta bussen. Anonymous poster hash: dfe61...9f0 Nettopp. Da sier jeg igjen: sett hardt mot hardt. Om han vil se deg, så vet han hvor du bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå