frøkenvims Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Er i pp 11, barn nr. 2, og nå sitter jeg her en dag før ikm med mensenmurringer og venter på at mensen skal komme. Negativ test i dag morges, men har en del symptomer, så er jo mer forvirret en noensinne. Redd for at mensen kommer i natt, og jeg ender opp skuffet igjen. Med førstemann ble vi gravide i pp 3, så hadde aldri forestilt meg at det skulle ta så lang tid. Noen som har hatt mensensmerter dagen før ikm, men alikevel var gravid? Hilsen oppgitt og frustrert!
Lovehearts Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Da jeg endelig ble gravid, pp 15, og hadde gitt opp, satt jeg med samme "symptomer" som hver mnd før mensen.. Ømme boobs, mensmurringer, hodeværk og kvalm.. Var sikker på at tr kom, men pluselig viste testen positiv noen daget etter ikm Man er jo "gravid" fra el til ikm hver mnd, så symptomene er ganske like selv om man er gravid eller ei.. Helt til tr evnt kommer å rensker opp.. Lykke til håper spira sitter! Vi skal også i gang med nr.2 nå.. Hadde håpet på å slippe nye 15pp.. Det er veldig slitsomt mens det står på ja.
frøkenvims Skrevet 7. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2014 Da jeg endelig ble gravid, pp 15, og hadde gitt opp, satt jeg med samme "symptomer" som hver mnd før mensen.. Ømme boobs, mensmurringer, hodeværk og kvalm.. Var sikker på at tr kom, men pluselig viste testen positiv noen daget etter ikm Man er jo "gravid" fra el til ikm hver mnd, så symptomene er ganske like selv om man er gravid eller ei.. Helt til tr evnt kommer å rensker opp.. Lykke til håper spira sitter! Vi skal også i gang med nr.2 nå.. Hadde håpet på å slippe nye 15pp.. Det er veldig slitsomt mens det står på ja. Så godt å høre at ikke alt håpet er ute denne prøveperioden, spent på ny test i morra! Testet du da første gang noen dager etter ikm, eller testet du før også? Håper du slipper 15 pp denne ganga også da! Hvor gammel er ditt barn nå? Tusen takk for svar, føles bedre når man vet andre har kommet seg gjennom det samme
Lovehearts Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Du får oppdatere hvordan det går da Testa ikke før ikm når spira satt nei. Var overbevist om at tr skulle komme som alltid, og pga noen kjemiske som gav positive tester, så ble jeg enig med meg selv om å aldri teste før ikm igjen. Håper også vi slipper det ja. Har ei jente på snart 1 år ønsker to barn relativt tett, og mtp at det kan ta tid igjen, så starter vi prøvingen allerede nå Ja, det hjelper godt på å være i kontakt med andre her inne som er og har vært i samme situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå