AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Del Skrevet 7. september 2014 Hvor ofte drar du til legen og gjør dette? Én gang i året? Én gang hvert tredje år? Kan man gjøre dette på egen hånd? Anonymous poster hash: f208f...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Del Skrevet 7. september 2014 Aldri. Det er ikke meningen at man skal skylle inni ørene, med mindre man har dem fulle av ørevoks. Anonymous poster hash: cbdf1...794 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Del Skrevet 7. september 2014 ørene er selvrensende og skal ikke tukles med, med mindre man har plager Anonymous poster hash: 35a23...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 7. september 2014 #4 Del Skrevet 7. september 2014 ørene renser seg selv dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 7. september 2014 #5 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har problemer med ørene og får dem skylt ca en gang i året. Men kun fordi de er fulle av voks og de må skylles før jeg skal fly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg bruker q-tips. Vet dette er fy-fy, og at man risikerer å putte ørevoksen enda lenger inn, men jeg er helt avhengig av det. Klør noe helt forferdelig om jeg ikke bruker det. Anonymous poster hash: 0f3aa...927 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglasset Skrevet 7. september 2014 #7 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg bruker Q-tips forsiktig etter hårvask for da er ørene våte ... Har aldri vært hos legen og skyllet. Hører litt dårlig så jeg burde kanskje gjort det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #8 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, du kan definitivt skylle ørene hjemme. Jeg er veldig plaget av masse ørevoks og måtte gå til lege hvert år når ørene ble tette. Oppdaget noe som heter Prorinse Earwax Removal Kit som gjør at jeg kan rense ørene hjemme når det er behov for det. Prosedyren er omtrent den samme som hos legen. Funker perfekt. Den kan f eks kjøpes her. http://www.rosi.no/macks-macks-prorinse-earwax-removal-kit.html Anonymous poster hash: 6a120...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. september 2014 #9 Del Skrevet 7. september 2014 Bruker q-tips etter hver gang jeg har dusjet. Er det mye ørevoks, noe som gjerne kommer i forbindelse med sykdom, så drypper jeg et par dråper med olje i ørene. De få gangene legene har kikket meg i ørene, så har jeg fått kommentarer om at ørene ser veldig rene og fine ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 7. september 2014 #10 Del Skrevet 7. september 2014 Aldri skylt ørene, aldri brukt Q-tips. Kan faktisk ikke huske å ha sett ørevoks hos meg selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #11 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg har problemer med ørene og får dem skylt ca en gang i året. Men kun fordi de er fulle av voks og de må skylles før jeg skal fly. Hvorfor før du skal fly? Anonymous poster hash: d18d5...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 8. september 2014 #12 Del Skrevet 8. september 2014 Hvorfor før du skal fly? Anonymous poster hash: d18d5...7ba Om jeg ikke gjør det blir det et slags trykk, noe som gjør at jeg får veldig vondt i hodet og ørene begynner å verke. Spesielt når flyet begynner å gå ned ved landing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #13 Del Skrevet 8. september 2014 Aldri skylt ørene, aldri brukt Q-tips. Kan faktisk ikke huske å ha sett ørevoks hos meg selv heller. Har du aldri sett ørevoks hos deg selv? Anonymous poster hash: 0f3aa...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. september 2014 #14 Del Skrevet 8. september 2014 Aldri gjort det hos legen. Gjort det 2 eller 3 ganger kanskje. Typen har mer produksjon av ørevoks enn meg og det tetter seg en gang i blant, så han har vel harr to behandlinger de 5 årene vi har vært sammen, men da har han vært så tett at han ikke hører noe og som oftest rett etter en forkjølelse eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 8. september 2014 #15 Del Skrevet 8. september 2014 Har du aldri sett ørevoks hos deg selv? Anonymous poster hash: 0f3aa...927 Det har ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 8. september 2014 #16 Del Skrevet 8. september 2014 Forguder Q-tips, men har egentlig fått forbud av legen. Men det er så digg. Så istedet for å være alkoholiker og alle andre merkelige avhengighetssykdomer så er jeg q-tips avhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 8. september 2014 #17 Del Skrevet 8. september 2014 Gjort det hos legen én gang da ørene var tette Skyldtes ikke ørevoks, men måtte skylle likevel. Vasker på egenhånd hver gang jeg dusjer (hver dag/annenhver dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå