Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har linjer i pannen som har vært der siden jeg var liten. Er det andre som har sånne som de alltid har hatt? Hvordan er det mulig å gjøre dem mindre synlige?

Anonymous poster hash: 75f73...f4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har linjer i pannen. Det er ikke rynker, det er mimikklinjer. Du får dem fordi du beveger ansiktet. Hvis du skal unngå dem må du slutte å prate, le og heve brynene. Det er bare å gå rundt å ha det samme alvorlige og apatiske utrykket hele tiden så unngår du dem.

Skrevet

Jeg har det også. Har ikke hatt det siden jeg var liten, men det har kommet nå og jeg er 23 år!! Hater det, tar også gjerne i mot tips :)

Anonymous poster hash: c6e08...055

Skrevet

Jeg har det også. Har ikke hatt det siden jeg var liten, men det har kommet nå og jeg er 23 år!! Hater det, tar også gjerne i mot tips :)

Anonymous poster hash: c6e08...055

Hvorfor hatet du de? ALLE har linjer i panna!!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor hatet du de? ALLE har linjer i panna!!

Nei, jeg har ikke synlige linjer i pannen. Jeg har heller ikke et alvorlig og apatisk uttrykk i ansiktet mitt hele tiden.

Anonymous poster hash: a9850...ebd

Skrevet

Jeg har ingen linjer/rynker i pannen og er 37. Rundt 18-20 årsalderen fikk jeg noen linjer fordi jeg rynket panna mye. Etter at jeg ble bevisst på det klarer jeg å la være å rynke den så mye og linjene som var der forsvant ganske fort.

Anonymous poster hash: c3855...2a2

Skrevet

Jeg har heller ingen synlige linjer/ rynker i pannen. Hvis jeg må se opp så løfter jeg hodet opp slik jeg unngår å rynke noe som helst og istedenfor å rynke pannen ellers så utvider jeg øynene i stedet. :3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...