AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Hei! Jeg har ikke lest den, men til dere som har; tror dere denne kan passe enten som bok eller lydbok til en jente på 8 år? Eller er den for avansert? Takker for svar! :-) Anonymous poster hash: f9e63...bda
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Tror ikke jegnhar lest den men Jostein Gaarder sine bøker er ikke skremmende eller ekle på noen måte. Han skriver på en fin måte som får en til å tenke og reflektere over hverdagslige ting. Bøkene kan taes frem og leses igjen og igjen og du oppdager nye ting og reflekterer over nye ting hele tiden. Bibbi Bokkens magiske bibliotek var både fin, nyttig og hyggelig å lese.Anonymous poster hash: 3b609...5d7
Sølvrosen Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Vi hadde Julemysteriet som høytlesning på skolen i 3. eller 4. klasse, så jeg tror ikke den er for avansert. Det er mulig hun ikke har gode nok leseferdigheter til å lese den selv, men hvis noen leser for henne eller hun hører på lydbok bør det gå helt fint. Det er veldig fint å lese et kapittel hver dag i desember, jeg tror det er 24 kapittel. 1
reiseglad Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Vi hadde Julemysteriet som høytlesning på skolen i 3. eller 4. klasse, så jeg tror ikke den er for avansert. Det er mulig hun ikke har gode nok leseferdigheter til å lese den selv, men hvis noen leser for henne eller hun hører på lydbok bør det gå helt fint. Det er veldig fint å lese et kapittel hver dag i desember, jeg tror det er 24 kapittel. Akkurat det gjorde vi et år vi var i et land hvor de ikke feirer jul, og vi ville ha julestemning. Et kapittel ble lest hver kveld i adventstida, i stedet for adventskalender. Veldig koselig var det. Og ungene var 8 og 10 år da.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Jeg leste den da jeg var 8, tror jeg. Ikke eldre, i hvertfall. Det vil si, jeg begynte å lese den, men konseptet med å lese akkurat ett kapittel hver dag ble for vanskelig å følge med på; noen dager ville jeg lese mye mer, andre dager gadd jeg ikke å lese i det hele tatt... så jeg ble vel ikke helt ferdig med den Lydbokforlaget klassifiserer lydboken som "fra 6 år" og bokkilden mener boken er for "barn 6-9 år" og "barn 10-12 år", så den passer sikkert for en jente på 8! Anonymous poster hash: 4330b...8d8
Gjest Riskjeks Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Nei, den passer veldig bra! Har tenkt å lese den for min 6-åring som "julekalender".
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Tusen takk for svar! Da skal jeg gå å sniklese litt på biblioteket før jeg evt. kjøper denne som første pakke i julekalenderen ;-) Evt. som lydbok :-) TS Anonymous poster hash: f9e63...bda
murray Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Jeg var veldig glad i den boken som barn. Leste den vel hver jul til langt opp i tenårene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå