Gå til innhold

Hadde en hyggelig opplevelse nå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig sjenert og introvert. Og pleier alltid å gå i min egen lille verden når jeg er på butikken og handler.

Men i dag prøvde jeg noe nytt!

Jeg prøvde å få blikk-kontakt, og smilte litt til alle damene jeg møtte. Og alle damene lyste skikkelig opp og smilte tilbake til meg! :)

Det var riktignok bare 4 damer.

Men uttellingen var altså 100%

Konklusjonen min er derfor at 100% av damer er koselige, hvis man er koselig mot dem! :)

Dette skal jeg jammen gjøre oftere. :)

Anonymous poster hash: 33fb5...065

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny innsikt i mysteriene. :klappe:

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Alder? Jeg sliter med hyggelig respons fra kvinner i Norge, men får overveldende respons når jeg er på ferie i utlandet. Hva slags damer var dette, hvilken aldersgruppe og hvor hen i landet?

Skrevet

Jeg er veldig sjenert og introvert. Og pleier alltid å gå i min egen lille verden når jeg er på butikken og handler.

Men i dag prøvde jeg noe nytt!

Jeg prøvde å få blikk-kontakt, og smilte litt til alle damene jeg møtte. Og alle damene lyste skikkelig opp og smilte tilbake til meg! :)

Det var riktignok bare 4 damer.

Men uttellingen var altså 100%

Konklusjonen min er derfor at 100% av damer er koselige, hvis man er koselig mot dem! :)

Dette skal jeg jammen gjøre oftere. :)

Så hyggelig at du fikk en god opplevelse. Det skjer rett som det er at man smiler til andre som ikke gjør det samme. Man kan da raskt tro at det skyldes en selv, men slik trenger det altså ikke å være. Det gjelder å samle seg en serie av gode opplevelser. Stå på :)

• Liker 1
Skrevet

Dette gjør jeg også! Ikke fordi jeg er sjenert altså. Men syntes generelt vi Nordmenn smiler for lite til hverandre! Så jeg er vel den rare som går rundt og smiler til gud og hver mann, men gud hvor mange smil man får tilbake også!

Kjempekoselig!

• Liker 2
Skrevet

Blir glad når noen smiler vennlig til meg :)

• Liker 1
Skrevet

Så koselig opplevelse :) Jeg blir ofte nysgjerrig og litt sjarmert når en mann smiler til meg på gaten. Det gjør dagen min bedre! Kjempebra av deg :)

Anonymous poster hash: 5a51d...e80
  • Liker 3
Skrevet

trivelig

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har gjort det samme, og det gir en utrolig deilig følelse!

Edit: jeg er jente jeg da, og gjør det til begge kjønn, men ikke for å sjekke opp folk. Så nå dette ligger i singelforumet. Jeg har gjort det for å styrke selvfølelsen/selvtilliten min.

Endret av super-s
Skrevet

Good job!! Fortsett med det, bare ikke finn på å ta det tungt om du kommer over noen som ikke smiler tilbake :)

Better to be the one who smiled than the one who didn’t smile back!

Skrevet

Alder? Jeg sliter med hyggelig respons fra kvinner i Norge, men får overveldende respons når jeg er på ferie i utlandet. Hva slags damer var dette, hvilken aldersgruppe og hvor hen i landet?

Jeg er i midten av 30-åra.

Dette var i en by på Vestlandet.

Aldersgruppen på damene er jeg usikker på.... Yngste var kanskje 25? Og eldste rundt 40 :)

Skrevet

Jeg har gjort det samme, og det gir en utrolig deilig følelse!

Edit: jeg er jente jeg da, og gjør det til begge kjønn, men ikke for å sjekke opp folk. Så nå dette ligger i singelforumet. Jeg har gjort det for å styrke selvfølelsen/selvtilliten min.

Så bra! :)

Har du "holdt på" med dette lenge?

Og er det naturlig for deg å gjøre det nå?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er i midten av 30-åra.

Dette var i en by på Vestlandet.

Aldersgruppen på damene er jeg usikker på.... Yngste var kanskje 25? Og eldste rundt 40 :)

Damn... Jeg er oppriktig overrasket. En mindre by vil jeg tro? Ikke Bergen eller Stavanger, men kanskje Ålesund eller Kristiansund? Noe slik? Damer i Stavanger, Bergen og Oslo er vel noe av det sureste og lite imøtekommende jeg vet om. Mens de på Nordvest-landet kan være mer hyggelige.

Skrevet

Damn... Jeg er oppriktig overrasket. En mindre by vil jeg tro? Ikke Bergen eller Stavanger, men kanskje Ålesund eller Kristiansund? Noe slik? Damer i Stavanger, Bergen og Oslo er vel noe av det sureste og lite imøtekommende jeg vet om. Mens de på Nordvest-landet kan være mer hyggelige.

Mellom Trondheim og Bergen ja ;)

Jeg kom rett fra skogen og hadde på meg en tøff tømmerhoggerskjorte. Kan være derfor ;)

Skrevet

Så bra! :)

Har du "holdt på" med dette lenge?

Og er det naturlig for deg å gjøre det nå?

Jeg begynte med det i november. Har desverre ikke vært flink nok til å opprettholde det hele tiden, men på gode dager gjør jeg det naturlig. Andre dager blir det til at jeg ser ned i bakken. Men skal prøve å være flink med det fremover, for det hjelper virkelig på selvfølelsen!

Skrevet

Jeg begynte med det i november. Har desverre ikke vært flink nok til å opprettholde det hele tiden, men på gode dager gjør jeg det naturlig. Andre dager blir det til at jeg ser ned i bakken. Men skal prøve å være flink med det fremover, for det hjelper virkelig på selvfølelsen!

Jeg leste en gang at det har en selvforsterkende effekt å smile :) Noe med at når man smiler, så sender dette signaler til hjernen som gjør at man blir glad, og at når man blir glad så smiler man, osv osv :)

Jeg skal prøve å smile på jobb i morgen, og se hvordan det går :)

Kanskje jeg utvikler smilerynker i løpet av året! :danse:

Skrevet

Det mann sår, det høster mann, på godt og vondt. Den innsatsen man legger i andre kommer ofte tilbake til deg vil jeg tro :)

Skrevet

Jeg leste en gang at det har en selvforsterkende effekt å smile :) Noe med at når man smiler, så sender dette signaler til hjernen som gjør at man blir glad, og at når man blir glad så smiler man, osv osv :)

Ja, det stemmer det! I tillegg sprer man glede, noe som fører til et bedre arbeidsmiljø, som igjen gjør deg gladere! Lykke til :-)

Skrevet

Det er helt sant. De musklene man bruker for å smile sender signaler til hjernen som gjør at man føler seg gladere, finner ting mer morsomt osv. Så smiling er bra :D

Skrevet

Oppdatering

Så ikke så mye folk på jobb i dag, så jeg glemte å smile når jeg først så noen :)

Men jeg merket at det var mandag, da jeg var på butikken i stad, for det var vanskeligere å få blikkontakt i dag, virket som folk stressa litt mer. Men jeg fikk øyekontakt med noen, og det var kun ei som ikke smilte tilbake.

Fikk forøvrig øyekontakt, og smilte til en gutt på ca 10 år. Han smilte tilbake. Men da følte jeg meg litt rar! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...