AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har lyst til å pusse opp stuen min, men er usikker på hvordan jeg vil ha det. Søker litt inspirasjon fra dere.. Per i dag er alle veggene hvite, og jeg ønsker å få litt mer farge inn. Tanken er å male TV-veggen i en grønn- eller blåfarge (kombinasjon?), men er usikker på hvordan det da vil se ut over døren? Er cirka 20 cm med vegg over den. Har også vurdert å male hele vegg C. Interiørmessig har jeg mye naturfarger; beige, brunt, hvitt, grønt, men er veldig åpen for forslag! Burde jeg ha en fondvegg? Male hele rommet? Hva ville du ha gjort? For å forstå tegningen bedre; Der det mangler vegg, er åpning mellom stue/kjøkken,samt inngang fra entrè. Vegg A og C er de lengste. Sirkel ved vegg A er spisebord, mens firkant ved C er skrivebord. Firkantene ved vegg C er sofa mot TV. Vegg B har også et stort vindu. Anonymous poster hash: 08b3b...00f
Fanteria Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Vanskelig å kunne si hvilken farge jeg ville valgt ut i fra tegningen alene. Jeg har selv hvite vegger og har malt veggen bak tven sort. Så om jeg bare skal ta utgangspunkt i tegningen og hva du skriver ville jeg kanskje valgt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå