AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Hei! Jeg har et spørsmål: Jeg trenger å tjene mer, ved siden av jobb og studie. Finnes det en ikke så veldig tidkrevende måte å tjene mer penger på? Er det bare en ønskedrøm? Nei, jeg kommer IKKE til å prostituere meg, så klart. Finnes det ingen andre måter? Takk på forhånd! Anonymous poster hash: 61715...0ea
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Du kan selge brukte truser. TS her. Hahaha, men da må jeg jo oppgi navn og adresse. Det ville vært for flaut! Har vurdert å begynne å streame MMO's eller andre spill på Twitch, men hvem gidder vel å se på en dårlig, kvinnelig gamer? Anonymous poster hash: 61715...0ea
-Jiinxs- Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 TS her. Hahaha, men da må jeg jo oppgi navn og adresse. Det ville vært for flaut! Har vurdert å begynne å streame MMO's eller andre spill på Twitch, men hvem gidder vel å se på en dårlig, kvinnelig gamer? Anonymous poster hash: 61715...0ea Bare du er en jente så holder det til å trekke et publikum. Vi gutta på nettet er idioter på den måten. Så kjør på, du har jo ikke noe å tape ☺
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 TS her. Hahaha, men da må jeg jo oppgi navn og adresse. Det ville vært for flaut! Har vurdert å begynne å streame MMO's eller andre spill på Twitch, men hvem gidder vel å se på en dårlig, kvinnelig gamer? Anonymous poster hash: 61715...0ea Må du det? Så lenge du gjø det svart er det vel bare kunden som trenger å oppgi adresse?
Gjest brutal_mann Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 TS her. Hahaha, men da må jeg jo oppgi navn og adresse. Det ville vært for flaut! Har vurdert å begynne å streame MMO's eller andre spill på Twitch, men hvem gidder vel å se på en dårlig, kvinnelig gamer? Anonymous poster hash: 61715...0ea Nei, du gjør det gjennom et enkeltmannsforetak. Da må en jo jobbe litt for det. Ellers kan du starte et AS?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 1. Kjøp et hus. 2. Lei det ut for det dobbelte du betaler i lån. 3. ??? 4. Profit! Anonymous poster hash: 6ab3a...b3e 3
hjertesukka Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Skal komme med et kjedelig forslag; vikartimer enten i grunnskolen eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Bare du er en jente så holder det til å trekke et publikum. Vi gutta på nettet er idioter på den måten. Så kjør på, du har jo ikke noe å tape ☺ Hahah, jeg vet ikke helt.. Sjeldent gutter gidder å se på jenter som ikke er gode overhodet. Bare se på jentefotball. Eller nei, ikke gjør det Må du det? Så lenge du gjø det svart er det vel bare kunden som trenger å oppgi adresse? Hvis jeg skulle gjort det ville risikoen til å bli gjenkjent av en freak vært for stor. Måtte kanskje hatt en America-only policy eller noe sånt da Nei, du gjør det gjennom et enkeltmannsforetak. Da må en jo jobbe litt for det. Ellers kan du starte et AS? Må man det? Gjennom twitch kan man jo få donations osv? 1. Kjøp et hus. 2. Lei det ut for det dobbelte du betaler i lån. 3. ??? 4. Profit! Anonymous poster hash: 6ab3a...b3e Tror ikke det, grunnen til at jeg trenger mer penger e fordi jeg vil kjøpe meg leilighet, så i pengboka mi holder ikke den tanken mål, dessverre Skal komme med et kjedelig forslag; vikartimer enten i grunnskolen eller lignende. Det var ikke dumt, men det er ganske tidkrevende med en jobb nr 3 Flere ideer? Anonymous poster hash: 61715...0ea
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Sjekk ut småjobber på finn Hei og takk for svar! I min beskrivelse av sysselsetting skrev jeg "ikke veldig tidkrevende", så småjobber vil nok ikke gi meg det løftet jeg trenger.(Har to jobber fra før) Men ellers takk! Anonymous poster hash: 61715...0ea
Tvist Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Bli mystery shopper, så kan du kombinere jobb og shopping.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Bli mystery shopper, så kan du kombinere jobb og shopping. Tjener man noen slanter på det da? Har du prøvd? Anonymous poster hash: 61715...0ea
Eneri Skrevet 7. september 2014 #14 Skrevet 7. september 2014 Er det aktuelt å kjøpe ei leilighet av en slik størrelse at du kan leie ut et rom? Da har du en fast, månedlig inntekt som vil hjelpe på ditt totale økonomiske regnestykke. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #15 Skrevet 7. september 2014 Er det aktuelt å kjøpe ei leilighet av en slik størrelse at du kan leie ut et rom? Da har du en fast, månedlig inntekt som vil hjelpe på ditt totale økonomiske regnestykke. Skulle gjerne, men jeg trenger penger for å kunne i det hele tatt ha mulighet til å kjøpe en ett-roms. Bor i Oslo med samboer, og boligprisene er helt utrolig her. Dersom jeg og samboeren kjøper leilighet så er det ikke et alternativ å leie ut for oss, vi er litt sære, men i all hovedsak trenger jeg mer penger for å kunne kjøpe en leilighet Anonymous poster hash: 61715...0ea
Eneri Skrevet 7. september 2014 #16 Skrevet 7. september 2014 Er det aktuelt å kjøpe ei leilighet stor nok til at du kan leie ut et rom? Da får du en fast, månedlig inntekt som bidrar til din totale øknomiske situasjon.
Eneri Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 Skulle gjerne, men jeg trenger penger for å kunne i det hele tatt ha mulighet til å kjøpe en ett-roms. Bor i Oslo med samboer, og boligprisene er helt utrolig her. Dersom jeg og samboeren kjøper leilighet så er det ikke et alternativ å leie ut for oss, vi er litt sære, men i all hovedsak trenger jeg mer penger for å kunne kjøpe en leilighet Anonymous poster hash: 61715...0ea Beklager dobbelpost, fikk heng.
Fredrik29 Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Bli støttekontakt i kommunen der du bor Meld deg som vikar i hjemmetjenesten eller en bolig for psykisk utviklingshemmede. Givende arbeid og alltid ledige vakter, godt betalt med tillegg osv.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #19 Skrevet 7. september 2014 Bli støttekontakt i kommunen der du bor Meld deg som vikar i hjemmetjenesten eller en bolig for psykisk utviklingshemmede. Givende arbeid og alltid ledige vakter, godt betalt med tillegg osv. Hva tjener en som støttekontakt? Skriv alt du vet:-). Anonymous poster hash: f35de...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå