Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har peiling på horoskop og som vet om en fisk (dame) passer sammen med en tyr (mann)?

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Noen som har peiling på horoskop og som vet om en fisk (dame) passer sammen med en tyr (mann)?

Huff, nei, slike forhold blir bare tull. Tror gutter blir litt lett skeptisk på damer som lar horoskop styre forholdet. Bruk hodet og intuisjonen din istedet. Funker mye bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Om dere har det bra sammen, har samme grunnholdningene, samme humoren, kan snakke bra sammen og i tillegg er fysisk tiltrukket av hverandre så tror jeg kanskje dere kan passe bra sammen.

Skrevet

Dersom en jente hadde vurder vårt forhold ut fra stjernetegn hadde "loco-alerten" min slått til for fullt tror jeg :-?

Gjest Fighter
Skrevet

Hvis begge er like opptatt av stjernetegn, så kanskje det er en av tingene som gjør at dere passer sammen...

Skrevet

Herregud! :roll: Det er da vel ingen som bare går ut fra stjernetegn for å vite om forholdet er liv laga???!!

Men det har faktisk vist seg for min del at det kan gi en pekepinn. F.eks. er både jeg og samboeren min steinbukker - flott match!

Jeg kan ikke så mye om det, men mener at fisk og tyr skal være en bra match.

Bambi

Gjest ikke innl *Fiona*
Skrevet

Dere må vite mer om konstellasjonene, hvilket tegn dere har ascendanten i og hvilke hus og planeter som påvirker dere osv. Bare soltegnet er ikke nok. Jeg kjenenr fisk og løve som har det kjempebra...

Utelukkende basert på soltegn er ikke Fisk og Tyr den ideelle kombinasjonen. Men dere er under så mya nnen påvirkning at det trenger ikke ha noe å si - har dere likeverdier og kommuniserer bra, vil det ha mye å si.

Og nettopp derfor kan ikke akkurat DET styre hvem man skal gå ut med...

Få stilt horoskopet ditt hos en astrolog da vel :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

seriøst, tror du virkelig at f.eks alle som er født i mars passer utrolig godt med alle født i november, men ikke med de i juni?

bare tenk etter på logikken i dette før du lar horoskopene styre deg...

• 4 år senere...
Gjest Per Ola
Skrevet

Hei, ogdet Spørsmål, jeg stiller meg det samme spørsmålet, men finner ikke svar.

Men jeg tror det er en bra match.

Jeg har desværre ikke vært sammen med noen ennå, så jeg har nesten ingen fårmening :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...