Skyfritt Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 (endret) . Endret 14. september 2014 av Skyfritt
Red-Ruby Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 At han tenker når han kysser deg "dette funker ikke" ser jeg personlig ikke et problem som kan løses, det kunne vel kanskje det hvis han ville "få det til å funke" men i og med at han har slått opp så sier han at han ikke vil, klarer eller har evner til. Du er rett og slett forvirret fordi du liker han så godt og hver eneste fnugg av håp på at forholdet kan funke igjen er nok for deg å gripe fatt i. Men jeg ville sagt at du ikke tenker helt klart her. At han også sier at han ikke vet om det er "forhold" som er problemet eller "du" som er problem viser også for meg at han ikke har så mye følelser igjen for deg. Det at du ligger lavt har gitt han grunn til å tro at han kan fortsette vennskap med deg. Fordi du virker kanskje sterk og det ser ut som om du takler det, så tenker han at han kanskje kan bevare vennskapet med en flott jente som han engang likte. Jeg tror at han dette er "he loves you, but he's not in love with you" som betyr på en måte at han er glad i deg,men ikke som en kjæreste. Du derimot, har kontakt med han ikke fordi du vil være venner,men fordi du håper at det kan fikses. Dette kommer til å knuse deg en dag tror jeg...Dere har forskjellig formål med det forholdet dere har nå, og jeg tror at ingen kan vinne på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå