AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har nettopp flyttet til Tromsø og ønsker å finne et sted der de utfører voksing nedentil. Noen som har erfaringer og vet om steder jeg kan få gjort dette? Pris? Noen steder jeg ikke bør gå til? Anonymous poster hash: 913ab...f05
Alex Turner Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 De to som er flinkest på dette er Det Lille Ekstra og Essens! Det Lille Ekstra på Kvaløysletta gjør dette for rundt 500, Essens gjør dette for rundt 650 kr Essens ligger i Storgata i sentrum
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 De to som er flinkest på dette er Det Lille Ekstra og Essens! Det Lille Ekstra på Kvaløysletta gjør dette for rundt 500, Essens gjør dette for rundt 650 kr Essens ligger i Storgata i sentrum Takk for svar. Essens har jo bedre beliggenhet, så sånn sett hadde det vært greit, men det er jo noe dyrere, så jeg heller litt for Det Lille Ekstra da. Synes du en av de er bedre? Nå har jeg aldri vokset meg der nede før, så jeg er generelt sett ganske blank på dette. Anonymous poster hash: 913ab...f05
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 De to som er flinkest på dette er Det Lille Ekstra og Essens! Det Lille Ekstra på Kvaløysletta gjør dette for rundt 500, Essens gjør dette for rundt 650 kr Essens ligger i Storgata i sentrum Jeg så litt på prislisten for Essens. Her står det både brasiliansk voks og oppfølgende brasiliansk voks. Hva er forskjellen? Vil det si at etter den første gangen så er det billigere? Her står det også at man får 15% som fast kunde. Jeg har jo planer om å gjøre dette hver mnd. Anonymous poster hash: 913ab...f05
Alex Turner Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Jeg så litt på prislisten for Essens. Her står det både brasiliansk voks og oppfølgende brasiliansk voks. Hva er forskjellen? Vil det si at etter den første gangen så er det billigere? Her står det også at man får 15% som fast kunde. Jeg har jo planer om å gjøre dette hver mnd. Anonymous poster hash: 913ab...f05 Hvis du vokser deg en gang til innen 5 uker får du akkurat samme behandlingen for 490 kr (istedenfor 640), og du får 15% rabatt hvis du tar en ny (valgfri) behandling innen 60 dager Hvis du har tenkt til å ta behandlingen ofte er jo dette selvfølgelig lønnsomt!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Hvis du vokser deg en gang til innen 5 uker får du akkurat samme behandlingen for 490 kr (istedenfor 640), og du får 15% rabatt hvis du tar en ny (valgfri) behandling innen 60 dager Hvis du har tenkt til å ta behandlingen ofte er jo dette selvfølgelig lønnsomt! Hmm.. Ja, er det ikke vanlig å ta den månedlig? Jeg skal også ta form og farge av bryn.. Muligens tar jeg samme sted? Har du forresten erfaring med laserbehandlingen de tilbyr? Anonymous poster hash: 913ab...f05
Alex Turner Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Hmm.. Ja, er det ikke vanlig å ta den månedlig? Jeg skal også ta form og farge av bryn.. Muligens tar jeg samme sted? Har du forresten erfaring med laserbehandlingen de tilbyr? Anonymous poster hash: 913ab...f05 Har dessverre ikke erfaring med laserbehandling, men kunne faktisk tenkt meg å prøve det selv! Og det er vanlig å ta det etter ca. 4-5 uker. Jeg har selv ikke vært på Essens for å ta form og farge av bryn, men de jeg har hørt at mange ikke blir fornøyd etter å ha fikset brynene hos Essens. Men det fins en som heter Elisabeth Kristiansen på Klipperiet (kirkegata 10) i byen som er helt fantastisk!! Hun ordner de billig også, 250 kr for form og farge. Hun er ofte fullbooket i flere måneder frem i tid da, dessverre. Er du forresten med i gruppen jentesnakk på fb? finnes haugevis av tips og erfaringer der om salongene i byen
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Har dessverre ikke erfaring med laserbehandling, men kunne faktisk tenkt meg å prøve det selv! Og det er vanlig å ta det etter ca. 4-5 uker. Jeg har selv ikke vært på Essens for å ta form og farge av bryn, men de jeg har hørt at mange ikke blir fornøyd etter å ha fikset brynene hos Essens. Men det fins en som heter Elisabeth Kristiansen på Klipperiet (kirkegata 10) i byen som er helt fantastisk!! Hun ordner de billig også, 250 kr for form og farge. Hun er ofte fullbooket i flere måneder frem i tid da, dessverre. Er du forresten med i gruppen jentesnakk på fb? finnes haugevis av tips og erfaringer der om salongene i byen Takk for mange gode tips! Jeg tror jeg stikker innom både Essens og Klipperiet i løpet av uken hvertfall. Jeg skal også få meldt meg inn i denne gruppen du nevner. Veldig usikker på om jeg skal prøve laserbehandling eller voks, men jeg får jo høre litt med de. Hva mener du med at det er vanlig å ta det etter ca 4-5 uker? Mellom hver gang? Anonymous poster hash: 913ab...f05
Alex Turner Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Takk for mange gode tips! Jeg tror jeg stikker innom både Essens og Klipperiet i løpet av uken hvertfall. Jeg skal også få meldt meg inn i denne gruppen du nevner. Veldig usikker på om jeg skal prøve laserbehandling eller voks, men jeg får jo høre litt med de. Hva mener du med at det er vanlig å ta det etter ca 4-5 uker? Mellom hver gang? Anonymous poster hash: 913ab...f05 Bare hyggelig Gruppen er hemmelig, så du må få noen du er venn med på fb for å legge deg til! Det jeg mente var at hvis du tar voks i morgen f.eks, så skaffer du deg en ny time om ca. 4-5 uker, altså så mange uker mellom hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå