Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste fått flere tørrflekker rundt øynene. Jeg fikk først en flekk under det ene øyet, og så en over det andre, og så har jeg en liten en over det første øyet. Noen som har tips til hvordan jeg kan få dem vekk? Jeg har prøvd å smøre dem med div. kremer, men de vil ikke gå bort. Har prøvd den der 8 hour creme fra elizabeth arden(?), cicaplast pro-recovery skincare og dior creme abricot (som egentlig er en neglekrem, men som jeg fikk anbefalt for tørre lepper. Når jeg prøver å sminke over flekkene så flaker det seg og blir stygt. Noen som vet hva dette er og som har tips? Prøver å legge med et bilde.

Anonymous poster hash: 1615f...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut som at bildet ble med. Prøver igjen.

Skrevet

Prøver en siste gang.

Skrevet

Det beste er å smøre med vaselin. Skal du dekke over det på dagtid bør du bruke en consealer som er oljebasert og som ikke blir tørr på huden. Kan anbefale "Lancôme Effacernes Longue tenue". Denne hjalp meg veldig når jeg slet med det samme. Husk på å unngå sminke på øynene så mye som mulig. Bruk vaselin på en bomullspad og fjern øyesminken når du kommer hjem.

Skrevet

Det beste er å smøre med vaselin. Skal du dekke over det på dagtid bør du bruke en consealer som er oljebasert og som ikke blir tørr på huden. Kan anbefale "Lancôme Effacernes Longue tenue". Denne hjalp meg veldig når jeg slet med det samme. Husk på å unngå sminke på øynene så mye som mulig. Bruk vaselin på en bomullspad og fjern øyesminken når du kommer hjem.

Tusen takk for gode tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...