Gå til innhold

erfaring kontaktannonse for sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Og gidd ikke og bruke noe penger på det. Er ikke så desp endå ;-) vil jo helst han en kjæreste, men lettere sagt en gjort :-)

Skrevet

Tinder. Nå er jo jeg en 19 år gammel jente da, så muligens litt lettere for meg.

Anonymous poster hash: 3e278...3c6
Skrevet

Jeg har god erfaring med Sukker.no. Møtte en jeg datet i flere mnd, og etterpå møtte jeg min nåværende samboer :danse:

Anonymous poster hash: 5c3c7...949
Skrevet

På fora med gratis annonser der folk primært vil ha sex er 97% av annonsene fra gutter/menn. Disse får ytterst sjelden noe svar. De 3% som er er fra kvinner bli nedrent med svar.

Det er litt mer lik fordeling på datesider, altså ikke rene sexannonser, men der er det også slik at menn stort sett må ta kontakt, det kommer sjelden noe uoppfordret fra kvinner. Kvinnene du skriver til har stort sett blitt kontaktet av ørtifjørten andre menn allerede, og det er liten sjanse for at du får noe svar.

Jeg høres veldig negativ ut nå, men det er sånn det er på onlinefora.

Anonymous poster hash: 885a0...f8f
Skrevet

Nei da, ikke noe negativt ved det, er slik virkeligheten er. Nettdating er ikke så ulik som jakting på byen, de som imponerer best, får belønningen.

Men når sant skal sies, er det jevn fordeling på Sukker over hva folk er ute etter (heldigvis). Om du bruker noenlunde bra bilder og klarer å formulere en bra profil, får du sikkert kontakt med andre som er ute etter det samme, i ditt tilfelle uforpliktende kos.

Vurderer selv å ta en skikkelig makeover og starte på nytt. Å få fast følge har jeg gitt helt opp, kanskje er det lettere å finne en søndagskjæreste. Bare husk å få budskapet klart fram i hvem og hva du søker, mange er ganske diffuse der.

Skrevet

Tinder. Nå er jo jeg en 19 år gammel jente da, så muligens litt lettere for meg.

Anonymous poster hash: 3e278...3c6

Ja, det er en vesentlig forskjell. Du vil kunne vasse i et hav med pikk om du ønsker det, det er kun deg selv det står på og din evne til å si ja eller nei.

For menn sin del så er det veldig annerledes.

Anonymous poster hash: fbd8f...fd7

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har brukt www.sexioslo.no :fnise: veldigt stort utvalg!

Skrevet

Undrer meg over at så mange unge mennesker ikke klarer å skaffe seg en kjereste uten alkohol eller nettdating. Har aldri prøvd nettdating eller prøvd å finne meg ei dame med alkohol innabords. Det virker bare litt for desperat for min del. Men folk får gjøre som de vil..

Anonymous poster hash: f2e70...0b6

Skrevet

^^Oh, the irony!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...