Gå til innhold

Erfaringer med at eks kommer tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele erfaringer med en som dumper deg pga personen har mistet følelser også kommer personen likevel tilbake? Sier ikke at jeg vil ha en eks tilbake, vil bare høre om noen har noen erfaringer med dette? Setter stor pris på svar :)

Anonymous poster hash: c6193...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter? Hva mener du? :)

• Liker 1
Gjest Dansedilla
Skrevet

Dytter? Hva mener du? :)

At jeg lurer på det samme :P får tråden opp på siste innlegg sånn at den blir lagt merke til og noen svarer.

Skrevet

Hehe, den var smart! :P

Skrevet

Ingen erfaringer?

Skrevet

Joda!

Anonymous poster hash: be539...d2b
Skrevet

Min eks gjorde dette. Vi var sammen av og på i fire år. Jeg ville være med han, hvor han plutselig en dag fortalte at det ikke fungerte mellom oss fordi jeg hadde forandret meg så mye (Han skrev til og med et kleint brev med en liste over alt jeg gjorde galt...). Han hadde mistet følelsene for meg og dro. Etter et par måneder møttes vi igjen, hvor han fortalte at han hadde savnet meg veldig og ønsket å fortsette. Jeg var egentlig litt dum som gikk tilbake til han... Slik holdt det på fem ganger gjennom en fire års periode(!)... Vi endte det siste året opp som samboere, slik at jeg ville få en "sikring" på at det ville bli vanskeligere å forlate hverandre. Jeg var dum som i det hele tatt valgte å ta han tilbake første gang. Og veldig glad for at det er over!

Mitt råd er: Har det ikke fungert første gang, så er det ikke noe å satse på, uansett hvor mye en ønsker at det skulle være...

Anonymous poster hash: be539...d2b
  • Liker 1
Skrevet

Joda eksen min er rimelig desperat nå! Har hele tiden sagt han ikke hadde noen følelser for meg men nå sier han att han bare sa der for att han var lei seg. Var desperat etter å få han tilbake men ble veldig såra av hans likegyldighet til meg etter 2 år som samboere. Vill egentlig ha han siden følelsene mine til han er like sterke men jeg føler att han har vært så respektløs att jeg ikke kan.

Anonymous poster hash: 84b31...166

Skrevet

Ja flere ganger, men det ble slutt igjen og noen ville jeg ikke ha tilbake..

Anonymous poster hash: 803b5...0ec

Skrevet

Hva gjorde dere da? For at de kom tilbake? Ikke tok noe kontakt?

Skrevet

Jepp, spesielt hvis det har vært pga omstendigheter(flytting, lite tid osv..) har det vært i forhold hvor vi ikke passer sammen, har begge gått hver våres vei og aldri sett tilbake :)

Skrevet

Joda eksen min er rimelig desperat nå! Har hele tiden sagt han ikke hadde noen følelser for meg men nå sier han att han bare sa der for att han var lei seg. Var desperat etter å få han tilbake men ble veldig såra av hans likegyldighet til meg etter 2 år som samboere. Vill egentlig ha han siden følelsene mine til han er like sterke men jeg føler att han har vært så respektløs att jeg ikke kan.

hvor lang tid gikk det før han ble desperat?

Gjest _LilleMy
Skrevet

Min erfaring er at det er en grunn til at det ikke fungerte første gangen, og det vil ikke fungere neste gang heller. Men mulig det kan fungere for noen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er spørs ut i fra situasjonen som jeg skrev over. Hvis det er pga omstendigheter vil følelsene komme tilbake, men er det pga to personer som ikke passer sammen vil det være annerledes..

Skrevet

Ja, det har jeg. Jeg ble dumpa og hadde voldsom kjærlighetssog. Plutselig Kom han krypende tilbake og angret. Jeg var jo glad, men så mistet jeg følelsene på en måte. Forholdet ble ikke det samme. Det var kleint liksom. Så vi gjordet det slutt begge to.

Anonymous poster hash: dcd91...74d
Skrevet

Finnes jo mange som har funnet tilbake til hverandre.
Par som både har skilt seg og giftet seg igjen også. Sjeldent kanskje.

Å dere damer som ser sånne romlemantiske filmer, glemt ut alle de allerede ....

Skrevet

Hva gjorde dere for at personen kommer tilbake? Er stadig noe jeg lurer på, ikke at jeg som sagt vil ha noen tilbake, men lurer på hvorfor personen kommer tilbake :) setter stor pris på flere erfaringer :)

Skrevet

Jepp, alt var visst galt med meg.
Jeg var en løgner, jeg svarte han ikke fort nok på mld, jeg flørtet og tittet på andre menn osv.
- Det meste kjente jeg meg ikke en gang igjen i.

Vi gjorde det slutt, tok noen måneder, han kom krypende tilbake og lovet skog og grønne enger.
Gav ham en sjanse, de samme anklagelsene dukket opp, så jeg dumpet han.

Altså, de fleste tilfeller er det vel en grunn til at det ble slutt, en kan prøve å fikse det.
Men det vil ganske sikkert blusse opp igjen en gang.

Så har vi de andre da, som fikk det til.

Anonymous poster hash: e9658...aae
Skrevet

hvor lang tid gikk det før han ble desperat?

Har hatt en følelse på att han følte det sånn lenge men han har ikke innrømmet det før nå ett år etter bruddet. Men det gjør det vanskelig for meg å stole på han og han kunne spart meg for en haug med søvnløse netter der jeg lå å gråt å følte att han aldri hadde brydd seg om han ikke var så redd for å vise att han var lei seg. Han virket totalt kald og sa mye slemt til meg. Klarer ikke tilgi og stole på han igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...