Gå til innhold

Vær så snill og "bygg meg opp"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg til å begynne på noe nytt imorra. Og da mener jeg skikkelig ANGST. Er bekymret for arbeidsoppgavene, siden det er snakk om en jobb jeg hverken har erfaring med eller kan noe spesielt om (nav-utplassering). Ei heller noen interesse for. Reisetiden er lang, og må stå opp 05.30 hver eneste dag!

Trenger noen motiverende ord..

Anonymous poster hash: 10b5f...3fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruer meg til å begynne på noe nytt imorra. Og da mener jeg skikkelig ANGST. Er bekymret for arbeidsoppgavene, siden det er snakk om en jobb jeg hverken har erfaring med eller kan noe spesielt om (nav-utplassering). Ei heller noen interesse for. Reisetiden er lang, og må stå opp 05.30 hver eneste dag!

Trenger noen motiverende ord..

Anonymous poster hash: 10b5f...3fc

Jeg skal snart ut i jobb igjennom Nav jeg også. Gruer meg.

Syns du skal tenke hvor fornøyd du vil være når hver arbeidsdag er over. Fornøyd over ha gjort en innsats og over og være tilbake i jobb. Tenk på den mestringen du vil føle hver gang du mestrer en ny arbeids oppgave :)

Lykke til i morgen :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal snart ut i jobb igjennom Nav jeg også. Gruer meg.

Syns du skal tenke hvor fornøyd du vil være når hver arbeidsdag er over. Fornøyd over ha gjort en innsats og over og være tilbake i jobb. Tenk på den mestringen du vil føle hver gang du mestrer en ny arbeids oppgave :)

Lykke til i morgen :D

Takk! Lykke til du også ;)

Anonymous poster hash: 9849f...9a5

Skrevet

Allerede nå må jeg spørre: kan NAV hjelpe meg med ny utplassering et annet sted?

Anonymous poster hash: 9849f...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...