AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Anonymous poster hash: b79fb...590
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Det er 3 år siden det ble slutt. Han tar kontakt for å "prate ut" om det som har skjedd. Han var voldelig mot meg og sendte melding fordi han ville jeg skulle tilgi han. Samtidig så ville han være venn med meg og ta en kopp kaffi osv. Jeg synes det var ok at han tok opp det med vold og beklaget seg på nytt men jeg mistenker at han ville bare prøve å få kontakt med meg på den måten. Han sa han ville være venn med meg fordi han savnet å prate med meg og at vi har lik humor osv. Jeg skrev som det var at jeg ikke var interessert i å ha kontakt. Men han ga seg ikke. Til slutt skrev han at han elsket meg og kommer alltid til å gjøre det :/ men han aksepterte at jeg ikke ville snakke med han. Hva synes dere? Er virkelig hans dårlige samvittigheten som fikk han til å ta kontakt eller er det kun for å få kontakt for å så begynne å preike om noe annet. Han vet jeg har kjæreste. TsAnonymous poster hash: b79fb...590
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Høres ut som han vil ha deg tilbake, og smisker for å få dette til. Ettersom han har vært voldelig så ville jeg ikke satset på å ha kontakt med han. Anonymous poster hash: 150b0...054
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Vel. Jeg har sagt at jeg ikke interessert i å ha kontakt. Så håper han aksepterer det. Men at han beklaget seg for å ha oppført seg dårlig mot meg, tror dere han mente det? TsAnonymous poster hash: b79fb...590
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Vel. Jeg har sagt at jeg ikke interessert i å ha kontakt. Så håper han aksepterer det. Men at han beklaget seg for å ha oppført seg dårlig mot meg, tror dere han mente det? TsAnonymous poster hash: b79fb...590 NeiAnonymous poster hash: 06e6c...347
Gjest Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Han sa vel det han trodde du ville høre.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Kan godt være mulig han er lei for han var voldelig mot deg. Mange ser ikke hva de har gjort mot noen før det har gått lang tid. Han innser vel nå hvor fæl han var. Jeg ville dog ikke hatt kontakt med han mer. Si at du tilgir ham, og så kutter dere kontakten Anonymous poster hash: 0690e...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå