AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har tenkt til å kjøpe en kapselmaskin(til kaffe), men det er jo en hel jungel der ute. Det jeg vil lage er kaffe latte, kaffe mocha o.l., og jeg vet de selger en del kapsler på Rema, men jeg husker ikke hvilket merke. Hvis du har, hvilken har du? Fordeler og bakdeler ved den? Hvilken vil du anbefale? Takk på forhånd:)Anonymous poster hash: 9e9c5...38b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg er utrolig glad i dolce gusto maskinen min, spessielt fordi det finnes over 50 typer kapsler, og ikke bare kaffe... Kapslene kan kjøpes i de fleste butikker, men blir billigere hvis man handler i nettbutikken, da det er fri frakt over 500 kr, og man ofte får en pakke eller to på kjøpet:)Anonymous poster hash: 7c25b...3e1
Gjest Blomst83 Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Jeg er veldig fornøyd med min bosh tassimo,og de selger kapsler til den på rema
netpuppy Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Jeg er veldig fornøyd med Nespresso-maskinen min. Den ser bra ut og kaffen smaker kjempegodt, samt at de har mange forskjellige kaffe og espresso varianter. Det negative er at det er ganske dyrt (ca 3 kr koppen) og at det ikke selges i vanlige butikker, men det er veldig enkelt å bestille på nett. De er også veldig gode på service. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå