AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg er så lei når jeg skriver dette. Klokka er fanken meg 12.40 og typer ligger og sover ennå. Sånn er det HVER helg. Jeg har ropt 7 ganger nå: Kan du stå opp?! Gidder ikke svare engang. Leiligheten er bombadert. Rot overalt og jeg gidder søren meg ikke rydde alt dette alene. Han får hjelpe til! Jeg blir gal... jeg er så irritert og grinete om dagen. Vi har bodd sammen i 4 år og han burde virkelig forstå at rot gjør meg forbanna og at han sover så lenge gjør meg minst like forbanna. Hvis noen er like frustrerte over typen/samboeren så er dette den riktige tråden å få det ut på. Takk for meg. Anonymous poster hash: 4bfdb...91f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Er alt rotet hans? Hvis ikke så er det jo bare å rydde etter deg selv og la resten ligge igjen. Anonymous poster hash: 33457...349 1
Hjertefisk Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Skulle overnatte hos kjæresten på fredag for første gang på kjempelenge. I stedet gikk jeg og la meg mens han satt på stua og drakk seg totalt dritings til klokka var 4. Da jeg gikk ut for å spørre om han ikke kunne dempe lyden på tv'en og om han ikke skulle legge seg sammen med meg så jeg at han hadde drukket opp nesten hele vodka flaska mi! Denne hadde jeg nettopp kjøpt og tenkt å drikke av på lørdagskvelden. Vits i å overnatte hos han når han ikke en gang sover med meg. Helt greit at jeg skal ligge der sammen med en spritosende snorkende fyllikk. Ja det er koselig overnattingsbesøk når jeg skal tidlig opp dagen etterpå! Ikke kjøpte han ny vodka til meg heller.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Det er slik min eks var... EKS! Jeg orker ikke b mennesker som sover til langt på dag og drikker seg dritings i stua å bråker å lager rot etter seg. Greit å sove til 11 på søndager og dra seg litt i senga, men syns voksne folk burde pelle seg opp å gjøre noe utav dagen eller bare tilbringe tid med kjæreste.Anonymous poster hash: 68818...d6f 1
Gjest Sitrondrops Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Ja sånn er det her også. Lei som faen! Rydder og vasker bare etter meg selv nå, gir beng i hvordan leiligheten ser ut ellers.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Jada. Folk skal ikke få gjøre som de vil. Men rette seg etter ha andre vil de skal gjøre... Anonymous poster hash: cdb06...641
Ellevill Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Ringer ingen alarmbjeller når kjæresten sitter alene og drikker seg drita? 3
Red-Ruby Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Kom deg ut av rotet, dra til venninne, dra på shopping ,dra på fjelltur og når du kommer tilbake så skal dere rydde sammen.
Miss Ava. Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Akkurat sånn var min eks! Kunne sove hele dagen,hjalp sjeldent til med å rydde! Slitsomt som fy! Tror han er verdens lateste mann,heldigvis ikke mitt problem lenger.
Gjest krokodillen Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Jesus. Skal man ikke få bestemme selv hvor lenge man vil sove i helgene? Hadde noen begynt å bitche forsi jeg sov til 13:00 så hadde han blir arkivert
Sapientia Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Er veldig fint å ha b menneske og rotehode til kjæreste når man du sånn selv Jeg hadde vel blitt like frustrert som han om den ene av oss var a-menneske og veldig ryddig anlagt
nurse07 Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Skjønner ikke at der gidder å være i slike forhold!!! Det er da mye bedre å bo alene? Det er jo faktisk helt frivillig!
Gunvald Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Det er faktisk veldig greit å lese om andres sinnsvake problemer her inne når det går trått på hjemmebane selv. Man ender opp med å tenke at man egentlig har det ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå