AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Har i det siste hørt litt snakk om at det er mulig å hacke iPhone. At den som hacker kan se "gjennom" kameraet på telefonen, og høre hva man sier (gjennom mikrofonen) osv. Dette gjør meg veldig bekymret, er veldig redd det skal skje med meg.. Tør nesten ikke snakke i telefon lenger engang. Jeg finner veldig lite om dette på nett, og er veldig nysjerrig på om dette er "vanlig" i Norge, eller om det i det hele tatt har skjedd. Har nemlig aldri lest eller hørt noen som faktisk har opplevd å få iPhonen hacket/overvåket, og lurer derfor litt på om det forekommer eller om det bare er oppspinn. Har du hørt om noen i Norge som har fått iPhonen hacket? Tusen takk for svar, har lurt på dette veldig lenge nå! Anonymous poster hash: 70ae1...fec
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Bare tull. Anonymous poster hash: 62434...6cd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Bare tull. Anonymous poster hash: 62434...6cd Så du mener at det ikke går an i det hele tatt? Har lest noen artikler hvor det står "tegn på at din iPhone er hacket", så jeg gikk ut i fra at det hvertfall hadde skjedd med noen (ikke nødvendigvis i Norge).. Takk for svar. Anonymous poster hash: 70ae1...fec
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Så du mener at det ikke går an i det hele tatt? Har lest noen artikler hvor det står "tegn på at din iPhone er hacket", så jeg gikk ut i fra at det hvertfall hadde skjedd med noen (ikke nødvendigvis i Norge).. Takk for svar. Anonymous poster hash: 70ae1...fec Ja. Kan hacke en iPhone, men ikke kamera og mikrofon. Aldri hørt om noen som har blitt hacket i Norge. Anonymous poster hash: 62434...6cd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Ja. Kan hacke en iPhone, men ikke kamera og mikrofon. Aldri hørt om noen som har blitt hacket i Norge. Anonymous poster hash: 62434...6cd Okei, godt å høre Anonymous poster hash: 70ae1...fec
Jonencloud Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 all programmerbar elektronikk kan hackes, men jeg tviler på at det har lyktes å tyvlytte gjennom kamera eller mikrofon. da hadde det sansynligvis blitt offentliggjort av white hat hackere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå