Rakel Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg fikk noen spørsmål og et kamera rett opp i ansiktet og fikk helt blackout, stammet og lo hysterisk. Kjenner at jeg blir dårlig nå, ønsker ikke at dette skal sendes, men det er ingen steder å kontakte dem på annet enn på mail. Vet det skal på luften straks Tenkte å sende en mail til journalisten, vet de kommer til å le, men bedre det enn at "hele landet ler". Har jeg ikke noen rettigheter?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Hahahaha. Godtok du dette da? Anonymous poster hash: d7f20...fd5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Haha dette har skjedd meg før og. Jeg fikk helt angst etterpå og sendte mail og oppga tid og sted for intervjuet og at jeg ikke ønsket at det skulle sendes. Fikk svar kort tid etterpå om at det var i orden. Gjør det samme du! Anonymous poster hash: 28715...316
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Jeg fikk noen spørsmål og et kamera rett opp i ansiktet og fikk helt blackout, stammet og lo hysterisk. Kjenner at jeg blir dårlig nå, ønsker ikke at dette skal sendes, men det er ingen steder å kontakte dem på annet enn på mail. Vet det skal på luften straks Tenkte å sende en mail til journalisten, vet de kommer til å le, men bedre det enn at "hele landet ler". Har jeg ikke noen rettigheter? Rakel, dette er ikke ment slemt, men det er bare i ditt hode, de tankene om at noen vil le av deg. Journalisten som foretok intervjuet vil ta det som at, "jaja, da må jeg finne et av de andre intervjuene å benytte meg av i stedet". Hvis redaktøren får mailen vil redaktøren tenke, "jaja, da får jeg be journalisten om å finne frem et av de andre intervjuene h*n gjorde". Ingen ler. Alle tenker bare på jobben de har å gjøre. Ingen ler av at du blir intervjuet på tv heller. Du er bare en i mengden. Det er mye på tv. Ingen har tid til å reflektere over det. De som kjenner deg vil heller tenke, "næ men, se, der er jo hun jo! Wow, er hun på tv?!". I aller aller verste fall vil noen tenke, "uj da, det der gikk ikke helt bra". Ingen tenker noe med haha. Men det er skjedd deg ting før, går jeg ut fra, som gjør at den angsten og frykten er der. Men du er klar over at den angsten ikke er rasjonell? Dog, det hjelper sjelden, selv om man VET at de følelsene ikke er rasjonelle, så forsvinner de ikke likevel. Den angsten griper tak i en samme hva. Men som sagt, det er ingen som vil le av deg. Anonymous poster hash: 3d43b...a3d 1
Rakel Skrevet 7. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2014 Nei, jeg har ikke godtatt, det skjedde så fort. Jeg holdt på med noe morsomt, liker å finne på litt skøy.. dette ville hun filme, men så ble det bare tull og på toppen av alt koblet til psykisk helse Det ble en veldig uheldig vinkling. Var i anledning et arrangement, så jeg er bare litt av alt. Kom bort og ba meg sette på mikrofonen veldig bestemt og som om det hastet. Når hun gikk sa hun bare når det kom på luften. Skulle egentlig deltatt med Bent Høie på samme kanal i forrige uke i forbindelse med åpning av nytt DPS, men ble forhindret å gå dit. Nå ble det dette heller. haha.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Rakel, dette er ikke ment slemt, men det er bare i ditt hode, de tankene om at noen vil le av deg. Journalisten som foretok intervjuet vil ta det som at, "jaja, da må jeg finne et av de andre intervjuene å benytte meg av i stedet". Hvis redaktøren får mailen vil redaktøren tenke, "jaja, da får jeg be journalisten om å finne frem et av de andre intervjuene h*n gjorde". Ingen ler. Alle tenker bare på jobben de har å gjøre. Ingen ler av at du blir intervjuet på tv heller. Du er bare en i mengden. Det er mye på tv. Ingen har tid til å reflektere over det. De som kjenner deg vil heller tenke, "næ men, se, der er jo hun jo! Wow, er hun på tv?!". I aller aller verste fall vil noen tenke, "uj da, det der gikk ikke helt bra". Ingen tenker noe med haha. Men det er skjedd deg ting før, går jeg ut fra, som gjør at den angsten og frykten er der. Men du er klar over at den angsten ikke er rasjonell? Dog, det hjelper sjelden, selv om man VET at de følelsene ikke er rasjonelle, så forsvinner de ikke likevel. Den angsten griper tak i en samme hva. Men som sagt, det er ingen som vil le av deg. Anonymous poster hash: 3d43b...a3d Jo. Det er flere ganger jeg har tenkt sånn og ledd av folk som har kommet på TV. Anonymous poster hash: d7f20...fd5 2
Gjest Evans Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Ring de som lagde programmet og be om at du klippes bort. Det vil de helt sikkert godta.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Bare gi beskjed. De har mange å ta av, og det er ikke akkurat intervjuet med jenta senere landskjent som fnisende, stammende duste-Rakel som skal sende reporteren til topps i journalistikkens verden. Drit i tankene om "dine rettigheter", du skal ha vanvittig uflaks for å møte på en journalist som ikke dropper å ta deg med hvis du først ber om det. Anonymous poster hash: 5ed21...de5
Rakel Skrevet 8. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2014 Det gikk helt fint. Sendte en melding og fikk raskt svar at jeg kunne ta det med ro. Programmet var på i dag og da sitter jeg bare der i bakgrunnen, helt greit Merkelig nok, men i dag fikk jeg beskjed om at denne kanalen har kontaktet firmaet mitt og vil ha oss 2 med på en reportasje. Ser ikke ut som om jeg skal slippe unna. hehe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå