AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Har jeg forstått det riktig ved at bestilling av flybillett til barn som reiser alene må skje via tlf ? Noen som vet hvor mye assistansen koster? Anonymous poster hash: c97a0...177
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Har jeg forstått det riktig ved at bestilling av flybillett til barn som reiser alene må skje via tlf ? Noen som vet hvor mye assistansen koster? Anonymous poster hash: c97a0...177 Assistanse skal ikke koste noe. Reise med assistanse skal skje på telefon, evt. At du reserverer på nett rett før du ringer. Anonymous poster hash: c15a2...481
Catlin Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Du betaler et tillegg for assistanse for barn som reiser alene. Bestillingen på Norwegian må gjøres over telefon så vidt jeg husker - og senest 2 døgn før avreise. Du oppgir da hvem som skal levere og hente barnet. Du må fylle ut et skjema som skal tas med på flyplassen. Vedkommende som leverer og som henter må ha legitimasjon. Er usikker på om barnet må ha legitimasjon. Den som følger barnet må oppholde seg på flyplassen (og være tilgjengelig), til flyet er i lufta. Vi bruker som regel SAS, men tror ikke det er så store forskjeller mellom de to selskapene.
hjärterdam Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Du må ringe, SAS tar slike bookinger på nett men ikke norwegian. Det koster 299;- hver vei hos norwegian og det betales på flyplassen. Hos SAS koster der 250;- og blir trukket fra kort ved bestilling.
hjärterdam Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Barnet trenger forresten ikke legitimasjon men leveres ikke ut til noen uten at de viser legitimasjon såklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå