Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Noen som fikk med seg scenesexen på quart-festivalen?

Jeg liker godt å ha sex ute, og gjerne på litt småfarlige steder, hvor det KANSKJE, men bare KANSKJE kan komme forbi noen. Men SÅ offentlig fatter jeg ikke at noen tør. Eller klarer.

Riktignok drømte jeg noe helt sykt i natt, som jeg ALDRI ville våget irl, men at jeg tente på drømmen...joda... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg tenkte når jeg så det på nyhetene i går kveld var; at de tør!

Skrevet

Fuck for the forrest...

De mener at de gjør en god gjerning...

Gjest Lompa
Skrevet

Joda, bra å gjøre en god gjerning......Flott innstillig, men fremgangsmåten er vel noe....spesiell....

Det jeg ikke fatter er at de i det hele tatt FÅR TIL, foran så mange mennesker? Det må vel være mer enn bare en smule ekshibisjonisme ute og gå her i tillegg?

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye "at de tør" jeg, men "at de klarer"... jeg er ganske sikker på at jeg hadde hatt seriøse problemer med å få LYST dersom det sto intetanende publikum å så på!!! :o

Og det at jeg visste (noe man vet dersom man er nogenlunde oppegående) at folk ville blitt støtt, at det kanskje var ungdom under 16 der osv osv, ville IKKE gjort det enklere å få lyst nok til å klare å gjennomføre det...

Jeg synes ikke det er tøft gjort, men rimelig teit gjort. vi er alle forskjellige.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

For å si det sånn. Alle de største avisene hadde det på trykk i nettavisene nesten før det skjedde. Det ble sendt i TV2 og Nrk. Kort og enkelt de fikk det som de ville, og media gikk fem på.

Grautuler til "fuck for the forest".

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke åssen fyren klarte å få stå. Jeg mener, på en scene, foran hundrevis av folk og presse. Er ikke det en grunn til å prestasjonsangst? Men hva vet vel jeg, kanskje det var deres "greie".

Gjest Lompa
Skrevet

Den nye fetisjen,det...Scenesex. En tanke for Club4-folka? Bygge en diger scene midt i lokalet hvor alle med sans for det kan ha seg

Gjest Anonymous
Skrevet

De har jo satt opp et telt med kling- film rundt som folk kan ha sex i - er jo ikkemye mer diskret det

Skrevet
Den nye fetisjen' date='det...Scenesex. En tanke for Club4-folka? Bygge en diger scene midt i lokalet hvor alle med sans for det kan ha seg[/quote']

Men hvis alle skal ha seg på scena - hvem skal se på??? :ler:

Gjest Benner
Skrevet

Problemer med å få stå???

Det sto 4000 stk med stå foran scenen, så hvorfor skulle ikke han klare å få stå...

Gjest GreenSky
Skrevet

Prestasjonsangst. Men, han klarte det jo. :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

Enkelt: Lag scene med plass nok til bare noen par, så er det alltid nok tilskuere. Det er jo nok av de som liker å se på og?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller lag to scener som står mot hverandre så kan de se på hverandre :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

*kjenne seriøst etter om jeg ville finne det bittelitt sexy/opphissende* Næh. Scena skulle dere få hatt helt for dere selv. Tilskuerplassen også. :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

Tror jeg foretrekker en øde strand ja....Evt et tre i skogen....Eller parken på vei hjem etter en kveld ute...

Eller...

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg liker å klatre i trær, men sex i et tre? Er du apekatt, eller? :sjarmor:

Skrevet

Når jeg leste om det fikk jeg frysninger , jeg synes ikke det passet å gjøre det på scenen blant alle meneskene . Det var vel får å vise seg.Men at ikke de var flaue.

Skrevet

Ganske teit, syns nå jeg da.

Men TV2 som viste så å si alt, var ikke så mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...