Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks og jeg gjorde det slutt for noen mnd siden (etter to år sammen). Han er godt i gang m å møte andre, og har hatt besøk fra et annet land to ganger. Skal nå til henne til uken. Vi har hatt mye kontakt med hverandre i sommer, og for en uke siden (dagen denne jenta dro), så kom han til meg fordi han ville vi skulle ordne opp og se om vi kunne finne tilbake til hverandre. (Da hadde han ringt og sendt meldinger til meg mens han hadde besøk). Den andre jenta aner ikke dette.. Han dumpet hun andre og vi møttes mye forrige uke. Deretter fant han ut at han ikke ble sjalu på meg, og at det derfor ikke var noe for han å fortsette med.. Knust igjen.. Deretter snakket han m hun andre og de har nå avtalt at han skal til henne neste uke..

Synes det er vanskelig at han går sånn frem og tilbake, og føler ikke han prøvde nok m meg for å finne ut om vi kunne finne tilbake til hverandre. Vet ikke om jeg vil ha han selv, men var villig til å prøve mer enn et par dager..

Jeg er drittlei alt dette, men er fremdeles glad i han, så jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det herifra.. Noen som har gode meninger/erfaringer?

Anonymous poster hash: 71523...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre. Du blir behandlet som en kasteball.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...