AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Noen som har blitt sammen med en gammel ex/flørt flere år senere? HVa skjedde? hvordan gikk det? Hadde dere kjæreste i mellomtiden? Anonymous poster hash: 46120...a05
Prestekragen Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Nope, det har aldri fungert for min del. Alle tidligere flørter og eks har blitt bare det. Har aldri opplevd at det fungerer på et senere tidspunkt
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Ser noen har blitt det, ta feks. min svigerfar og det har ikke fungert.Anonymous poster hash: dfb27...9d2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Det gikk til h******. Ikke å anbefale Anonymous poster hash: 70eda...1d1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 I tenårene hadde jeg et kort, men intenst forhold til en gutt i klassen. Det ble ikke noe mer ut av det av ymse årsaker. Jeg hadde senere et par lange forhold og samboerskap. Over ti etter traff jeg gutten fra klassen igjen, som nå hadde blitt mann, og denne gangen stemte alt. For å gjøre en lang historie kort, i dag har vi vært gift i nesten 8 år, har et barn sammen, og et til på vei. Anonymous poster hash: 9a543...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå