Gjest anobano Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 (endret) - Endret 12. oktober 2014 av anobano
Chloe- Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde skrevet "Har ikke hunden blitt en del av familien din etter syv år?"
Gjest anobano Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde skrevet "Har ikke hunden blitt en del av familien din etter syv år?" oki, får bli neste gang..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Det er mange oppdrettere som bytter ut hundene når de blir for gamle, har feil, ikke egner seg til avl etc. For noen er dette buisness og ikke familiens kjæledegge - selv om de aller fleste (tror og håper jeg) hundene lever som familiehunder og har et godt og fint liv som avlshunder før de blir solgt eller omplassert til andre gode hjem. Er selvfølgelig mange som er useriøse, men synes ikke man trenger å være en dårlig oppdretter selv om man selger/omplasserer hunder man ikke lenger kan bruke, da er det bedre at den hunden får et nytt hjem og oppdretter mer tid til de han/hun skal bruke i avl. Anonymous poster hash: 4e91d...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå