AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har etter mange år med kviser fått en del arr, både røde (som jeg jo vet går vekk etterhvert), men også keloid arr og noen søkk i huden. Det er ikke veldig ille, men jeg synes huden heler seg dårligere jo eldre man blir og jeg begynner å bli ganske misfornøyd med hvordan huden min ser ut. Kunne tenkt meg å forsøke å bedre hudens utseende med laser, peeling etc, men det er vel kanskje liten vits i og med at jeg fortsatt får kviser, eller? Noen som har fått utført arrbehandling, selv om man fortsatt får kviser og i såfall hvilken type behandling? Har så utrolig lyst å komme i gang å få gjort noe med dette, annet enn å bare vente på at hormonene skal roe seg..kan jo ta mange år ennå :/ Anonymous poster hash: 510d1...4e2
Gjest constance90 Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg ville.prøve meg og ringte inn til ulike klinikker. De anbefalte at jeg ventet slik at jeg ikke måtte ta en behandling til etterpå da det var sjangs for jeg fikk nye arr. De sa det bare ville bli dyrt å gjøre det før det meste av kvisene forsvant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå