AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Er i gang med julegaver. Og vet ikke hva jeg skal kjøpe til min egen datter i år. Hun har overflod av leker, puslespill, bøker, dukker og mm. Hun har sykkel og sparkesykkel, så mangler ikke noe der heller. Hun er veldig opptatt av Kaptein Sabeltann nå, så jeg tenker å kjøpe K. Sabeltann-båt med figurer. Men hva mer? Tenker å "spe på" med litt nødvendige klær f.eks, så hun får litt å pakke opp. Hva får deres 3(,5)-åringer til jul?Anonymous poster hash: fd7ad...c5d
minister-mio Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Har hun begynnt med vanlig Lego? Det er mase fin Lego!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Hihi :-) Du er tidligere ute enn meg, må jeg si. Anonymous poster hash: f7f20...bc9
Lou Salome Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Hva med koffert, sovepose, lampe, globus, bøker, klær, ski, skøyter, saccosekk, et bilde til rommet? 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 CD-spiller og noen lydbøker eller musikk CD-er? Det er en slager her i huset Anonymous poster hash: 3fd89...b69
Millimani Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Bøker, bilder, nattlampe eller taklampe med "barne-motiv", dukke og dukkevogn, dukkeklær, gyngehest
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Alt nevnt her utenom koffert, har hun allerede. Men hun er av typen uten mye tålmodighet, så selv om hun allerede også har masse bøker og Lego ol. er ikke det noe som pleier å fenge særlig lenge. Derfor jeg trenger tips til noe som kan holde litt på interessen hennes Anonymous poster hash: fd7ad...c5d
fruBeist Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 http://lekmer.no/leker/pedagogikk-lek-og-lar/eksperimenter-o-oppdag/magnetiske-former-40-deler http://lekmer.no/leker/pedagogikk-lek-og-lar/eksperimenter-o-oppdag/melissa-doug-magnetic-hide-seek-board http://lekmer.no/leker/pedagogikk-lek-og-lar/regn-les-o-skriv/alga-learning-abc-steg-1-l%c3%a6r-om-bokstavene http://lekmer.no/leker/pedagogikk-lek-og-lar/eksperimenter-o-oppdag/kids-concept-forst%c3%b8rrelsesglass-gr%c3%b8nn Utekritt, såpebobleleker, sparkesykkel, malesaker? 1
Mary Poppins Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Hvis du går for koffert kan jeg anbefale sånne Trunki kofferter som man kan sitte på. Veldig populært hos vår 3-åring
fruBeist Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Leketelt! Du finner sikkert noe piratinspirert, siden hun liker Sabeltann
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Jenta vår på fire fikk en sakkosekk. Hun elsker den!! Anonymous poster hash: 574ab...0b6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Min jente på 3,5 har akkurat begynt å interessere seg veldig for Playmo. Det er bittelitt vanskelig ennå med en del små deler, men hun koser seg veldig når vi leker med det sammen, og hun får litt hjelp. Så vi kommer til å kjøpe et Playmo-lekehus med møbler og figurer til i hvertfall - det er noe hun kan leke med i lang tid fremover, og som hun kan samle en hel masse til. Anonymous poster hash: 765ae...477
Lillemåltrost Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Hva med å gi henne en dvd? F.eks kaptein sabeltann eller noe annet hun liker godt :-)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 Alt nevnt her utenom koffert, har hun allerede. Men hun er av typen uten mye tålmodighet, så selv om hun allerede også har masse bøker og Lego ol. er ikke det noe som pleier å fenge særlig lenge. Derfor jeg trenger tips til noe som kan holde litt på interessen hennes Anonymous poster hash: fd7ad...c5d Da vil jeg foreslå dette: Rydd bort alt bortsett fra 3 leker. Feks en dukke med klær til, legoklossene og yndlingsbamsen. Resten legger du på loftet. Om 2 mnd kan du og jentungen gå og se i lekekassen og hun får velge om hun vil bytte ut noe av det hun har med noe som er lagret. Hun kan fint velge å beholde de hun har. Jenta vil lære seg å leke rolig (dersom hun ikke har tilgang på tv) og du kan til julegave gi henne en opplevelse. Som feks at dere som familie over nyttår drar til dyreparken. Anonymous poster hash: f8eac...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå