LilleMy84 Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Her ligger jeg og stryker håret til verdens herligste mann og hører barna leke og more seg oppe. Ifølge mange av KG's brukere skulle ikke dette skjedd! For det var nemlig uhørt og altfor tidlig å ta med barna på tredje date,eller feire nyttårsaften sammen med barn og familie etter 4 mnd's dating! Men jeg fulgte heller hjertet som sa noe annet.. Og her ligger jeg,1 år etter at vi møttes og har aldri hatt det bedre! Og for dere som ikke liker det,så flytter vi sammen om 1 mnd. Guttene er gode venner og jeg har aldri hatt det bedre. *lage ertaberta lyder* Konklusjon: litt positivitet wouldn't kill you! Ta sjansen og følg hjertet! <3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Så bra for deg TS! Anonymous poster hash: 5701a...32a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Flott for deg at det fungerte så bra Men det er jo av hensyn til barna at de fleste mener at man ikke skal involvere de så raskt. Anonymous poster hash: 5445e...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Men det er jo av hensyn til barna at de fleste mener at man ikke skal involvere de så raskt. Anonymous poster hash: 5445e...9ea DetteAnonymous poster hash: 72109...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå