AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Svar meg på en ting ! Hvorfor blir menn tause desto mer åpenbare kjærlighetserklæringer de får, enten muntlig eller via sms- Og hvorfor blir de plutserlig veldig verbalt kjærlige selv når hun trekker seg litt vekk og blir stille i skuffelse over å ikke få noe komplimenter eller bekreftelser tilbake ?Anonymous poster hash: db5ee...23b
Red-Ruby Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg tror det har litt å gjøre med at det er tryggere. Når en person er veldig "på" deg, så er du redd for å såre den personen og det er mye som står på spill. Men hvis den personen trekker seg litt tilbake så vet du kanskje at hun liker deg,men du kan også fokusere litt mer på egne følelser. Jeg tror at kjærlighetserklæring er gjerne slitsomt, det er det for meg ihvertfall og veldig pågående,man føler seg litt satt i et hjørne hvor man enten kan svare rett eller galt, og man er kanskje ikke sikker på egne følelser engang. Å ha sånn samtale om å bli sammen eller ikke, er jeg komfortabel med og jeg vil gjerne at folk skal være ærlig med sine følelser mot meg. Men altfor mange kvinner og menn "bombanderer" partneren sin med alle følelser de har og for dem som ikke er like i kontakt med sine følelser blir det litt mye. Eller, så er han bare ikke interessert...
Gjest Blubberella Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Denne erfaringen har ikke jeg. Jeg har opplevd mange ganger at menn lett kan erklære kjærlighet og fortelle om følelsene sine for meg, selv når jeg er mer tilbakeholden. Menn er forskjellige de også. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Den type mønster er ikke kjønnsbestemt. Det kan tenkes det har med behov for kontroll å gjøre - at man vil ha regien selv og ikke klarer å "bli med på" andres initiativ. Jeg tror dessuten at mange ikke takler nærhet så bra, samtidig som de ikke vil miste den heller. De er usikre selv, og gjør andre usikre på grunn av det.Anonymous poster hash: 71faa...f2c
Oslomann71 Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Det kan være at det for mannen baserer seg mest på de seksuelle. De vet kanskje ikke helt hva de skal svare på slike kjærlighetserklæringer da de ikke er helt der selv. Men når kvinnen trekker seg unna og blir stille så føler de at de må komme med sterke kjærlighetserklæringer for ikke å miste tilgangen på sex. Hadde jeg fått 1 kr for hver gang en mann sa til en kvinne at han elsker henne for å komme i buksene hennes hadde jeg vært på vei til Bahamas på en av yachtene mine he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå