Gjest tusjen Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Æsj... leste dette nettopp på Vg... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233855 Jeg har lest en del om denne saken før.. Jeg med min "morbide" nysgjerrighet kommer nok til å se denne filmen :oops: ... Lurer på om det er flere som meg... Det er bare så utrolig "disgusting".... :o tusjen
Væren Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Æsj, jeg tror ikke jeg kommer til å se denne filmen...
Gjest 1111 Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Så en dokumentar om mannen, men da ble jeg så fysisk kvalm at jeg måtte slå av før den var kommet halvveis. Så nei - jeg tror ikke jeg kommer til å se denne filmen. Men bare 8 1/2 år?!?
Væren Skrevet 7. juli 2004 #4 Skrevet 7. juli 2004 Ja, hvorfor bare 8 1/2 år? Er det kanskje fordi "offeret" var frivillig med på det? Tenk å svare på en annonse for å la seg spise! :o
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Jeg er både kvalm og fascinert av denne historien, så vil nok se filmen ja. Æsj tenk å spise et menneske! Også husker jeg de fortalte på dokumentaren at han som satt i buret ble avkuttet tisseluren sin, kannibalen gikk ned for å steke den men den ble svidd, og han andre bare ventet oppe i buret sitt imens... er dette i det hele tatt mulig? Galskap! :o
Dollface Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Jeg tror nok jeg kommer til å se filmen ja. Jeg kunne tenke meg å prøve å forstå hva som foregår i hodet på en som frivillig lar seg drepe-og spise, og det å faktisk legge ut annonse der man søker etter mennesker som ønsker å la seg spise... Sjokkerende i aller høyeste grad..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå