Gjest Wei Wei Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Noen som har Maja sofabord fra Skeidar? Er dere fornøyde? Har dere noe å kommentere? Får den lett småskader?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Har hatt det. Veldig fornøyd. Fin høyde og størrelse på bordet. Lett å få skader, vel det kommer litt an på. Er man hardhent med kantene, så kan de få en skade. Jeg hadde bordet i tre år, og det fikk aldri noe skader. Ikke riper eller noe. Normalbruk. Anonymous poster hash: bd7fc...2fd
Gjest Wei Wei Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Jeg ser på Finn at det selges flere slike bord og alle har småskader i kantene. Eller er det vanlig for de fleste sofabord å få skader?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg ser på Finn at det selges flere slike bord og alle har småskader i kantene. Eller er det vanlig for de fleste sofabord å få skader? Det er jo bare sponplater så da er det klart at det ikke tåler så mye. Skal det være solid må du kjøpe heltre. Anonymous poster hash: c0f0e...b07 1
Gjest Wei Wei Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Det er jo bare sponplater så da er det klart at det ikke tåler så mye. Skal det være solid må du kjøpe heltre. Anonymous poster hash: c0f0e...b07 Det er vanskelig å finne svarte heltre sofabord med mer moderne stil, men ikke helt den typiske skandinaviske stilen med lange bein og slikt. Skal se på dette, men leter selvfølgelig etter alternativer også.
Solsikke Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Vi har dette i hvitt, og er veldig fornøyde. I og med at det er flere plater på bordet samler det noe mer støv, men det er jo bare å gå over flatene jevnlig. Vi har vel hatt bordet i et par år nå, og foreløpig har det ikke fått noen skader.
Rosalie Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Vi kjøpte størrelsen mindre enn den de har på Skeidar på A-Møbler. Veldig fornøyd.
Gjest Wei Wei Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Vi kjøpte størrelsen mindre enn den de har på Skeidar på A-Møbler. Veldig fornøyd. Skeidar har Maja lampebord også.
Rosalie Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Skeidar har Maja lampebord også. Ikke lampebord, vårt er vel 90 x 60 cm i stedet for 120 x 60.
Gjest Wei Wei Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Ikke lampebord, vårt er vel 90 x 60 cm i stedet for 120 x 60. Oj, takk for tipset. Jeg trenger faktisk et mindre bord!
Rosalie Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Oj, takk for tipset. Jeg trenger faktisk et mindre bord! Bare hyggelig! På A-møbler heter det Köln, ikke Maja.
EnKoppTe Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Jeg har det den lille varianten i svart. Er veldig fornøyd med tanke på høyde, ingen riper osv. Det eneste er at jeg syns bordet er veldig tungt å flytte på når jeg skal vaske.
Rosalie Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Jeg har det den lille varianten i svart. Er veldig fornøyd med tanke på høyde, ingen riper osv. Det eneste er at jeg syns bordet er veldig tungt å flytte på når jeg skal vaske. Tungt, ja, det er sant. Vi har montert møbelputer (?) under, og da kan jeg skyve rundt på det når jeg vasker uten å være redd for riper i gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå