Grønt blad Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Kathrine Moholt hadde på seg en gullfarget kjole på gårsdagens Skal vi danse. Noen som vet hvor den kommer fra? Merke?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg har prøvd å finne ut hvem som designer kjolene i SVS, og så vidt jeg skjønner er det i utgangspunktet kostymer som er kjøpt inn fra utlandet i regi av kostymedesigner og fagsjef Hanne Lein. Hun tilpasser deretter kostymene til den enkelte deltaker. Tror også det er Lein som har ansvaret for kjolene til programledere i f.eks MGP og trolig for kjolen til Moholt. Lein er kostymedesigner, så kan tenkes at hun har sydd kjolen?Anonymous poster hash: efce1...5c4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 *SVDAnonymous poster hash: efce1...5c4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Jeg har prøvd å finne ut hvem som designer kjolene i SVS, og så vidt jeg skjønner er det i utgangspunktet kostymer som er kjøpt inn fra utlandet i regi av kostymedesigner og fagsjef Hanne Lein. Hun tilpasser deretter kostymene til den enkelte deltaker. Tror også det er Lein som har ansvaret for kjolene til programledere i f.eks MGP og trolig for kjolen til Moholt. Lein er kostymedesigner, så kan tenkes at hun har sydd kjolen?Anonymous poster hash: efce1...5c4 Dette!Anonymous poster hash: 7347d...249
Anbefalte innlegg