2barnsmor Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Noen med erfaringer av disse merkene? Vurderer å prøve....
Gjest constance90 Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Liker ikke forever living. Har prøvd en del ting derfra men det funker bare ikke for meg
2shy Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Kun prøvd Mary Kay ansiktsrens, den var så bra at jeg ble nysgjerrig på resten av serien. Så fant jeg ut at det var en kjemisk bombe av ingredienser, så jeg fant meg et annet merke
2barnsmor Skrevet 7. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2014 Bare å vurdere annet da skjønner jeg:)
toppris123 Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Jeg er forhandler av forever living, og er kjempefornøyd. Grunnen til jeg valgte å bli forhandler var fordi produktene er så bra, og jeg ønsker å hjelpe andre ved å la dem prøve "mine" produkter Vi har også 90 dagers fornøyd garanti. Det vil si at du får pengene tilbake om du ikke er fornøyd, selv om du har brukt opp varen. Så man taper ikke noe på å prøve! Aloe vera er godt for hud og helse, og produktene våre er basert på denne ingrediensen. Ikke mange rare kjemikalier som nevn over her! (Kan fint sende innholdslisten på noen produkter, om du er interessert)
mianova Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 jeg liker ikke mary kay, hatt utallige pliktkjøp fra venninne-parties som blir stående i skapet eller prakka på andre. Fra Forever living så liker jeg hand&soap, denne brukes her hjemme som både håndsåpe, dusjsåpe og ansiktsrens. så elsker jeg propolis kremen derfra (brukes som nattkrem og på tørre parti) Moren min er forhandler så jeg har prøvd det meste, uten at jeg falt noe særlig for noe annet enn overnevnte. Forever living er flinke på juicen og kremene, men jeg føler de bare melker brandet når det kommer til sminken. Vennina mi med sensitiv hud har reagert på en del av produktene her, og fikk store "sår" i hodebunnen av jojoba(?) shampoen derfra. men det fine med forever living er som nevt lenger oppe at de har 90dagers fornøydhetsgaranti. Usikker på hva mary kay har? Så det er jo bare å prøve om du har noen forhandlervenner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå