Gå til innhold

Fortalte daten at jeg er så forelsket i han. Han svarte: Du er herlig!.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte daten i dag, at jeg er så forelsket i han. Han svarte: Du er herlig. Og kysset meg intenst og lenge, mens han stoppet å så meg dypt inn i øynene en gang i blant mellom kyssene. Hvordan tolker dere dette? Ville han sagt det samme igjen hvis han virkelig har de rette følelsene? Eller kan han føle det samme?

Anonymous poster hash: f6536...6c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han føler antageligvis det samme. Du kan jo eventuelt spørre om han føler det samme om du er usikker.

Skrevet

Jeg fortalte daten i dag, at jeg er så forelsket i han. Han svarte: Du er herlig. Og kysset meg intenst og lenge, mens han stoppet å så meg dypt inn i øynene en gang i blant mellom kyssene. Hvordan tolker dere dette? Ville han sagt det samme igjen hvis han virkelig har de rette følelsene? Eller kan han føle det samme?

Det er 73% sjanse for at han gjengjelder følelsene dine basert på det du beskriver han gjorde og sa.

Anonymous poster hash: dc478...ea6

• Liker 12
Skrevet

Hvordan jeg tolker det? Jeg tolker det som at guden Zentor vil komme ned til jorden på torsdag og utøse sin hevn over de urettferdige. Men det beror på hvor dypt han så inn i øynene dine? Veldig dypt? For i så fall kan det hende jeg tar feil og at det er neste torsdag.

Anonymous poster hash: ca2f1...d26
  • Liker 16
Skrevet

Guden Zentor???

Vel, TS spurte om hvordan jeg tolker det. Hvis vi skal tolke heller enn å bare ta det for "face value", så får vi rare og merkelige resultater. Det er derfor det er best å bare oppfatte ting slik de er sagt og ment. Ellers får man mange rare resultater.

Anonymous poster hash: ca2f1...d26

Skrevet

Vel siden du spør om tolkning så er min tolkning (med den lille informasjonen jeg har) at han synes du er herlig og synes det er skikkelig digg å vite at han har ei jente som er forelsket i han. Kanskje blir han forelsket i deg også etterhvert :)

• Liker 4
Skrevet

Tolker det som om at det er et stort skritt å si man er forelsket, og at han ønsker å vente med å si det til han er sikker på følelsene sine?

I hope..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror dette er en mann som er noen år eldre enn deg?

Han vet ikke om han er forelsket, han er usikker og og forvirret. Men han liker veldig godt å ha sex med deg og det vil han ha. Masse og mange ganger.

Anonymous poster hash: b0245...cef
  • Liker 1
Skrevet

Dette var litt a là:

Ross: I love you

Emily: Thank you

• Liker 5
Skrevet

Dette var litt a là:

Ross: I love you

Emily: Thank you

Eller

Ross: I love you.

Mona: Aaw. And I love spending time with you.

Anonymous poster hash: 10e8c...bbc

• Liker 5
Skrevet

Han er per dags dato ikke på samme "stedet" som du er.

Skrevet

Jeg ville kanskje tatt et lite skritt tilbake.

Anonymous poster hash: 48e72...cfc
Skrevet

Jeg tror han føler det samme når han gir deg den reaksjonen. Men vil ikke si det samme til deg som du sa til ham der og da. Han sier det nok på et senere tidspunkt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror han føler det samme når han gir deg den reaksjonen. Men vil ikke si det samme til deg som du sa til ham der og da. Han sier det nok på et senere tidspunkt.

Sikker på at du ikke bare sier dette fordi du ønsker at TS skal tro det, så hun ikke blir så lei seg?

Skrevet

Jeg hadde tolket det som at han ble veldig glad for at du sa det, men han er ikke helt der selv enda. At han liker deg veldig godt, men ikke er forelsket.

Anonymous poster hash: 317b4...0b8
  • Liker 1
Skrevet

Sikker på at du ikke bare sier dette fordi du ønsker at TS skal tro det, så hun ikke blir så lei seg?

Nei, sier det ikke bare derfor. Jeg kan selvfølgelig ikke vite med sikkerhet. Men en oppegående normal person hadde ikke respondert på det utsagnet på den måten som han gjorde hvis han ikke var betatt/forelsket tilbake. Den reaksjonen er faktisk feig hvis han ikke mener noe med det når hun sier at hun er forelsket i han. Hvis han ikke var forelsket tilbake, burde han avvise henne, men på en pen måte.

Anonymous poster hash: 08932...810

• Liker 3
Skrevet

Mente ikke å være anonym, det var jeg som svarte deg, Nettinettet

Skrevet (endret)

Jeg ville kanskje tatt et lite skritt tilbake.

Anonymous poster hash: 48e72...cfc

Litt for sent å ta et skritt tilbake nå, tenker jeg..

Nei, sier det ikke bare derfor. Jeg kan selvfølgelig ikke vite med sikkerhet. Men en oppegående normal person hadde ikke respondert på det utsagnet på den måten som han gjorde hvis han ikke var betatt/forelsket tilbake. Den reaksjonen er faktisk feig hvis han ikke mener noe med det når hun sier at hun er forelsket i han. Hvis han ikke var forelsket tilbake, burde han avvise henne, men på en pen måte.

Anonymous poster hash: 08932...810

Jeg har selv respondert på den måten når jeg ikke var forelsket i en person, og jeg er en veldig oppegående dame (om jeg kan si det selv). Men her var det snakk om at han var forelsket etter en uke og jeg vet at når man er forelsket etter en uke, så er det illusjonen man er forelsket i og ikke meg.. Så jeg synes det var søtt og oppførte meg som daten til TS gjorde, men jeg tok også en alvorsprat med han litt senere og forklarte litt hvordan ting fungerer. Han mente at jeg hadde feil, at det med følelser er noe man bare VET med en gang, og at han var forelsket i MEG og ikke illusjonen.

Vel for å si det sånn, så går han fortsatt rundt å er forelsket i hver eneste dame han møter som gir han oppmerksomhet og dumper dem med en gang han innser at de ikke var sånn som han trudde, eller responderer til følelsene han som han ønsker.

Endret av Nettinettet
Skrevet

Tolker det som om at det er et stort skritt å si man er forelsket, og at han ønsker å vente med å si det til han er sikker på følelsene sine?

I hope..

Trådstarter: han har sagt til meg i starten av datingen at han var veldig forelsket i meg. Jeg føler at han kysser meg på en måte der det ser ut som om det er sterke følelser. Akkurat som på de mest intense kjærlighetsfilmene - kyssene altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...