Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et som kan brukes et par ganger og ser relativt ekte ut? :)

Anonymous poster hash: 70098...5bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svindyrt, men sparer det jo inn etter et par år, hvis de holder seg bra da...

Skrevet

Vi kjøpte et på plantasjen til noe mellom 3500-4000. Ser helt fantastisk ut, men tar veldig lang tid å sette det oppe og fikse grenene så det ser ut som det skal. Men er verdt det, 10 års garanti og ser fortsatt like bra ut som når vi kjøpte det for 4 år siden.

Anonymous poster hash: f7150...02d

Skrevet

Kjøpte et på fagmøbler for ca 2000 kr for 10 år siden, og det ser like bra ut. Veldig fornøyd med det.

Skrevet

Du finner helt greie på feks Europris.

Skrevet

Vi kjøpte i fjor på Bohus til 3000 kr.

Det som gjør at det ser ekte ut er at det har "barnåler" istedet for plastikkremser som billigtrærne har.

Skrevet

Jeg har alltid hatt plasttre pga allergier. De på europris etc er helt ok, og ser virkelige ut på avstand. Holder seg gjerne fire-fem sesonger, også. Skal du ha et litt mer naturtro på kort avstand, anbefaler jeg å legge litt penger i det :)

Anonymous poster hash: 34c84...eee
Skrevet

Vi har fra eurpris og fornøyd med det så langt, men har planer om å bestille noen som ser veldig ekte ut en gang, både grønt og et hvitt. Det fra europris er helt greit så lenge du har en del pynt på, og jeg har myye :) Og mye lys. Jeg liker best de kunstige, de er symretiske og fine!

Skrevet

Jeg har vokst opp med kunstig tre, og synes det er like fint som ekte. Det er ingen småkryp som kravler ut og ingen barnåler som drysser. Det er alltid en rett topp som er sterk nok til å bære stjerna.

Når du skal kjøpe juletre er det lurt å kjøpe et som er lett å pakke sammen. Det jeg vokste opp med var det bare å dele i to, snu opp ned og legge i kassen. Når det like enkelt, og det vanskeligste var alltid å sette sammen foten.

Jeg synes kunstige trær med innebygde lys ser mer kunstige ut en de uten. Det er også finest med blanke eller gule lys, for blått og grønt lys gjør at treet ser kunstig ut.

Jeg kan ikke anbefale noe spesielt merke, men kjøp et som ser fint ut og er passe stort.

Kunstige trær er ikke så dyre, spesielt ikke om du kjøper et kvalitetstre. Treet til mine foreldre ser like fint ut etter over tjue år, mens et ekte tre må kjøpes hvert år. Det lønner seg bare med ekte tre hvis du har egen skog.

• Liker 1
Skrevet

De kunstige treene har jo noe for seg. Men å gi opp det å dra ut å hugge tre kommer ikke på tale. Det er jo den hyggeligste juletradisjonen i verden. Ungene ut i skogen på jakt etter riktig tre. Og så tar vi med vårt tre hjem. Ikke perfekt, men vårt :) Gløgg og nissegrøt inne etterpå.

Anonymous poster hash: 22bc7...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...