Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

*googler kiwi på Ensjø*

Anonymous poster hash: c152e...900

:fnise:

Anonymous poster hash: 45cd0...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dæven jeg fant han jo!! :D så gøy! da kan jeg leke litt detektiv :P:skratte:

• Liker 1
Skrevet

dæven jeg fant han jo!! :D så gøy! da kan jeg leke litt detektiv :P:skratte:

Seriøst?!! Hvem av de? :P

Anonymous poster hash: c0e9a...54f

Skrevet

Haha! Smarte hjerner tenker likt :P:laugh:

Haha, man blir jo nysgjerrig! :fnise:

Anonymous poster hash: 85623...ddf

Skrevet

*googler kiwi på Ensjø*

Anonymous poster hash: c152e...900

Stakkars fyr, den butikken kommer til å bli nedrent av hovedstadens KG-ere som må løpe tilbake fordi de "bare har glemt å raske med seg bananer...og...eehhh....leverpostei. Og tamponger, glemte tamponger! fnise, fnise, så flaut... :rodme:

Anonymous poster hash: 82fd9...720

• Liker 9
Skrevet

Kan du ikke bare skrive nr. ditt på en lapp å gi den til han neste gang? Klassiker.

Skader jo ikke! Det ville jeg gjort. ;)

• Liker 2
Skrevet

Seriøst?!! Hvem av de? :P

DET er min lille hemlighet :fnise:

Skrevet

Stakkars fyr, den butikken kommer til å bli nedrent av hovedstadens KG-ere som må løpe tilbake fordi de "bare har glemt å raske med seg bananer...og...eehhh....leverpostei. Og tamponger, glemte tamponger! fnise, fnise, så flaut... :rodme:

Anonymous poster hash: 82fd9...720

haha! hadde dere visst hvem det var så, men jeg holder han hemmelig for jeg skal ha han helt for meg selv :lur:

Skrevet

Det er jo bare 3 gutter der. Tror det er Joachim!

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare 3 gutter der. Tror det er Joachim!

har aldri tenkt over hvor mange det er der jeg :P

Skrevet

Jobber i butikk selv på deltid ved siden av studier, og har opplevd at folk har gitt meg nummeret deres, at folk har lagt meg til på facebook, at folk skriver til meg på facebook. For min del har ingenting av dette gjort at jeg kontaktet dem tilbake. Hadde satt mer pris på å flørte litt i kassa, for så å kanskje bli spurt ut/eller bare om nummeret mitt.

Synes det er kjempekleint når kunder som har spurt meg ut og jeg har sagt nei kommer til min kasse. Huff, ekke lett å jobbe i butikk.

Skrevet

Jobber i butikk selv på deltid ved siden av studier, og har opplevd at folk har gitt meg nummeret deres, at folk har lagt meg til på facebook, at folk skriver til meg på facebook. For min del har ingenting av dette gjort at jeg kontaktet dem tilbake. Hadde satt mer pris på å flørte litt i kassa, for så å kanskje bli spurt ut/eller bare om nummeret mitt.

Synes det er kjempekleint når kunder som har spurt meg ut og jeg har sagt nei kommer til min kasse. Huff, ekke lett å jobbe i butikk.

jobber i butikk selv så jeg veit jo akkurat hvor kleint sånt kan være :P er derfor jeg tråkker meeeeget forsiktig :fnise: tror jeg skal vente å se litt til jeg :fnise:

Skrevet

Jeg har en felles venn med alle de ansatte der (hun jobber selv i den butikken), hvis jeg skal være matchmaker for deg ts og vise personen denne tråden ;)

• Liker 8
Skrevet

Jeg har en felles venn med alle de ansatte der (hun jobber selv i den butikken), hvis jeg skal være matchmaker for deg ts og vise personen denne tråden ;)

nei kutt ut da!! :sjokkert::bond::rodme:

• Liker 7
Skrevet (endret)

Tror det er G jeg! :)

Endret av toothfairy
Skrevet

hvis han ser denne tråden så kommer jeg til å døøø!!! kommer til å se ut som at jeg er DEN stalkeren! :rodme:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...