AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #61 Del Skrevet 7. september 2014 "Psykotisk stalkerkvinne lagt i jern av politiet. Butikkansatt (mann) slapp unna med skrubbsår og sjokk." Anonymous poster hash: c152e...900 "Tidenes salgsrekord i KIWI- butikken x, etter at 5000 kvinner i alle aldre ønsket å handle med en kjekkas av en ekspeditør i dag morgest" Anonymous poster hash: 3febf...a21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #62 Del Skrevet 8. september 2014 MortensrudAnonymous poster hash: 96ac3...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 8. september 2014 #63 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg møtte kjæresten min i kassa på Kiwi. Etter småflørting i flere måneder spurte han meg ut på kaffe, i dag er vi gift. Endret 8. september 2014 av Nori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 8. september 2014 #64 Del Skrevet 8. september 2014 Dette var underholdene på morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. september 2014 #65 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg kan sikkert bli forlover om du trenger det i fremtiden trådstarter! Håper du oppdaterer oss videre og at du tør å prøve å vise ham at du er interessert. Artig lesing på morgenkvisten dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2014 #66 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg sjekka opp eksen min på Kiwi, men har tilgode å bli sjekka opp selv nå som jobber der Men Ica er da ingen konkurrent i våres øyne da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 8. september 2014 #67 Del Skrevet 8. september 2014 Gi han en lapp med nummeret ditt på og en liten hilsen neste gang du er innom! ;D kanskje det blir noe mer ut av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #68 Del Skrevet 8. september 2014 Om jeg gir han en lapp med hilsen, hva er sjangsene for at han bryter ut i latter å at jeg aldri kan handle der igjen? ganske stor! Jeg tørr da ikke gjøre sånt jeg! Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #69 Del Skrevet 9. september 2014 Om jeg gir han en lapp med hilsen, hva er sjangsene for at han bryter ut i latter å at jeg aldri kan handle der igjen? ganske stor! Jeg tørr da ikke gjøre sånt jeg! Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Du kan ikke vite før du prøver. Kom igjen da, What do u have to loose? Anonymous poster hash: ef26f...0f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2014 #70 Del Skrevet 9. september 2014 Hvis det er på Kiwien i Fana, så GO FOR IT! Han er singel! Anonymous poster hash: b40aa...9d7 Eller her på Steinkjer Sannan., han er også singel og steikfin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. september 2014 #71 Del Skrevet 9. september 2014 Er deltidsansatt på Kiwi, ler så jeg griner av denne tråden 😂 ts, go for it! Jeg heier på kjærligheten! 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 9. september 2014 #72 Del Skrevet 9. september 2014 Gå inn når det ikke er kø og spør om han vil på date. Så gir du ham pantelappen med navn og telefonnr på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #73 Del Skrevet 9. september 2014 Ååå så kleint med de kundene som tror min hyggelige, småflørtete tone er noe jeg gjør kun til de:p om jeg merker att kunden er åpen for det gjør jeg det, KUN for å selge mer og få kunden til å komme igjen. Har fått en del papirlapper fra mannfolk som tror vi har noe på gang. Anonymous poster hash: 8458d...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #74 Del Skrevet 9. september 2014 Nei for faen, da, hvem er det? Er det Gard? Joachim? Anonymous poster hash: 07cbf...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #75 Del Skrevet 9. september 2014 Synd hvis det er Gard, han ser jo ganske forpliktet ut med den blonde jenta Anonymous poster hash: 9243d...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #76 Del Skrevet 9. september 2014 Nei for faen, da, hvem er det? Er det Gard? Joachim? Anonymous poster hash: 07cbf...1bc hah! det holder jeg meg for meg selv ts Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #77 Del Skrevet 9. september 2014 hah! det holder jeg meg for meg selv ts Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Pfft, nå har du plumpa ut med hvilken butikk det var og sirkla det ned til 3 stk, synes du bør si det, jeg Iallefall gi et hint!!! Anonymous poster hash: 07cbf...1bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 9. september 2014 #78 Del Skrevet 9. september 2014 Husk å oppdatere oss på kjærlighetsfronten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #79 Del Skrevet 9. september 2014 Hvis det er på Kiwien i Fana, så GO FOR IT! Han er singel! Anonymous poster hash: b40aa...9d7 Hvilken Kiwi i Fana er det snakk om? Anonymous poster hash: 3c368...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #80 Del Skrevet 10. september 2014 Ååå herreguuud.. Nå ble jeg forelska i G! Så TS må si hvem det er, sånn at jeg kan se om jeg kan prøve meg eller ei;) Han har nok dame da i følge profilbildet, men i krig og kjærleik... Han var så søt da... Anonymous poster hash: cb4a7...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå