AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Del Skrevet 6. september 2014 vanskelig å putte dette under riktig tema men prøver meg her jeg har blitt så sjarmert av en mann på kiwi. Hver gang jeg handler der så går jeg til kassen hvor han sitter (hvis han er der) å han smiler så kjempefint når jeg kommer, på en helt annen måte en til de andre (føler jeg). jeg aaaaner jo ikke hva jeg skal gjøre aner ikke noe om han, om han er singel eller hvor gammel han er. å han er virkelig ikke en mann jeg ville falt for ellers, men øynene hans og smilet hans sjarmerer meg i senk gang på gang så jeg blir stående å smile som ei lita nyforelsket fjortiss det er jo i tillegg veldig spennende! ser jo nesten ut som at han skjønner greia, for vi holder mye blikkontakt og ellers så gjør han seg jo bare ferdig med kundene uten noe mer om og men liksom uff nei nå kjenner jeg at jeg er helt merkelig! å så er det så spennende fordi jeg jobber i konkurrerende butikk så jeg ser liksom for meg på morro hva slags skandale det kunne blitt vil vel ingen steder med dette, men måtte lufte det Anonymous poster hash: 45cd0...d35 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #2 Del Skrevet 6. september 2014 Syns at du skylder oss å oppgi eksakt hvilken kiwi-buitikk som det dreier seg om her altså. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Del Skrevet 6. september 2014 Hvis det er på Kiwien i Fana, så GO FOR IT! Han er singel! Anonymous poster hash: b40aa...9d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4 Del Skrevet 6. september 2014 det er i oslo nesten så jeg ikke tørr å skrive hvilken butikk i frykt for å bli "oppdaget" her ts Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #5 Del Skrevet 6. september 2014 skandale 2014! En fra rimi og en fra kiwi observert tett omslynget på kjølerommet på kiwi. Hihi. Hvis det faller seg naturlig kan du jo prøve å småprate litt? Det pleier jeg når jeg møter på kjekke fyrer i kassa rundt omkring som virker åpne. Da liker jeg inn i samtalen hvor jeg skal i kveld for eksempel, noe jeg er interesert i osv. Lykke til :DAnonymous poster hash: c4c39...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 6. september 2014 #6 Del Skrevet 6. september 2014 Grünerløkka eller? Om det er den butikken så tror jeg at jeg vet hvem du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #7 Del Skrevet 6. september 2014 jeg er ICA jente så vi er jo sterke konkurenter å vettu hahahaha jeg blir jo så sjenert! føler meg bare teit i tilfelle jeg bare overanalyserer de såkalte tegnene som jeg mener jeg får herlighet jeg føler meg skikkelig dust! Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #8 Del Skrevet 6. september 2014 Grünerløkka eller? Om det er den butikken så tror jeg at jeg vet hvem du mener! ikke der nei Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #9 Del Skrevet 6. september 2014 Grünerløkka eller? Om det er den butikken så tror jeg at jeg vet hvem du mener! ikke der nei Anonymous poster hash: 45cd0...d35 men nå må jeg jo innom å glane Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 6. september 2014 #10 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) men nå må jeg jo innom å glane Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Haha, han på Grünerløkka er ikke noe spesielt kjekk, men han er ganske sjarmerende (tror han) ;P Endret 6. september 2014 av Camo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Del Skrevet 6. september 2014 Kiwi Kringsjå, tipper jeg. Anonymous poster hash: 3780a...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #12 Del Skrevet 6. september 2014 Haha, han på Grünerløkka er ikke noe spesielt kjekk, men han er ganske sjarmerende (tror han) ;P uff nei gidder ikke hvis han er en sånn "prøver litt for hardt" type Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #13 Del Skrevet 6. september 2014 Kiwi Kringsjå, tipper jeg. Anonymous poster hash: 3780a...7f3 nop Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 6. september 2014 #14 Del Skrevet 6. september 2014 uff nei gidder ikke hvis han er en sånn "prøver litt for hardt" type Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Kan jo hende han bare er sånn mot meg? haha, neida. du får se da vetdu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #15 Del Skrevet 6. september 2014 Kan jo hende han bare er sånn mot meg? haha, neida. du får se da vetdu får sjekke ut han jeg har i sikte her først så får vi se Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #16 Del Skrevet 6. september 2014 Er ikke den i bygdøy Alle? hahaha Anonymous poster hash: 51f82...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. september 2014 #17 Del Skrevet 6. september 2014 Kiwi Hegdehaugsveien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #18 Del Skrevet 6. september 2014 Er ikke den i bygdøy Alle? hahaha Anonymous poster hash: 51f82...09d Kiwi Hegdehaugsveien! nei og nei Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #19 Del Skrevet 6. september 2014 okei, det er på Ensjø. gud jeg håper han ikke er på KG men han ser ikke ut som typen til det egentlig, men skinne kan bedra Anonymous poster hash: 45cd0...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #20 Del Skrevet 6. september 2014 *googler kiwi på Ensjø* Anonymous poster hash: c152e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå