Gå til innhold

Hva syns menn egentlig om graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere livredde når kjerringa fortalte hun var gravid? Syns dere gravide damer ser flotte ut? Tente dere fortsatt på dama når hun var på sitt største? Ødela fødselen for ditt forhold til henne og sexen?

Leser jo stadig tråder her inne om damer som blir forlatt fordi typen er redd for å få mer ansvar. Eller at han ikke liker gravide damer, for de ser ikke bra ut. Og så leser man jo par som ikke klarer å ha sex lenger fordi mannen ble ødelagt av å være med på fødselen. Men hvordan er det for menn flest? Velger jo å håpe på at flesteparten fortsatt klare å holde ut gjennom både graviditet og fødsel.

Anonymous poster hash: c48e6...50c

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Blir spennende å følge denne tråden.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hadde det skjedd med et ONS hadde jeg blitt fortvilet. Ikke fordi jeg ikke ville tatt ansvar....men for allt det vil påføre både henne og meg. Barnebidrag +++....deling av ansvar for barnet. Hva ønsker hun? Hva om jeg ikke ønsker det samme som henne? Uff.....Tør ikke tenke tanken engang.....en av grunnene til ikke å ha ONS.

Med kjæreste/samboer derimot......... Det ville vært en sann glede! Barn er herlig! Tror jeg ville blitt en god far. Da er det under trygge rammer og man skal bli foreldre sammen. Det blir noe helt annet....selv om det ikke nødvendigvis var planlagt heller.....Man kan irritere seg over andres barn, men er det ens eget så blir så mye annerledes tror jeg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...